אאורה ישראל רכשה מגרש ל-15 דירות בחולון ב-10 מ' ש'

מדובר במגרש המיועד להקמת 40 דירות שבחלקו זכתה החברה במכרז של רשות מקרקעי ישראל ■ החברה צפויה להתקשר עם בעלים פרטיים על מנת לרכוש את יתרת הזכויות במגרש

יעקב אטרקצ'י / צילום: איל יצהר
יעקב אטרקצ'י / צילום: איל יצהר

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, זכתה אמש במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת מגרש בשכונת קרית רבין בחולון, המיועד להקמת 15.2 דירות, עבור סך של 10 מיליון שקל. סכום המשקף 660 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור לא כולל עלויות פיתוח.

מדובר בחלק ממגרש כולל המיועד להקמת 40 דירות בבניין בן 12 קומות, בשטח עיקרי של 4,800 מ"ר. כעת מחזיקה אאורה בזכויות ל-15.2 מהדירות הצפויות להיבנות על המגרש, כאשר ביתרת הזכויות במגרש, מחזיקים בעלים פרטיים ועיריית חולון.

בכוונת החברה להגיע להסכמי מכר או תמורות עם יתרת בעלי הקרקע, והחברה צופה כי תחל בהקמת הפרויקט לקראת סוף שנת 2015. החברה צופה כי עלות הקמת הפרויקט תסתכם בסך של כ-68 מיליון שקל וצופה כי הכנסותיה מהפרויקט יעמדו על סך של כ-79 מיליון שקל, כאשר הרווח הצפוי לחברה עומד על כ-11 מיליון שקל.

אאורה ישראל היא היזם הפעיל ביותר בעיר חולון כיום, ויוזמת ומקימה כ-500 יחידות דיור בעיר, בארבעה פרויקטים שונים הממוקמים בשדרת המגדלים בשכונת ח/501.

"אאורה ישראל סימנה את העיר חולון לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי" מסר אטרקצ'י. "אנו מאמינים שהשכונות החדשות בעיר, ח/300; ח/501 וח/370, מהוות מוקד משיכה והאזורים האטרקטיביים ביותר בעיר, ואנחנו מאוד מרוצים מקצב ההתקדמות והשיווק שלנו בפרויקטים האחרים אותם אנו מובילים בעיר כיום, ובוחנים בכל עת השקעות נוספות והרחבה של פעילותנו בעיר. המגרש אותו רכשנו מהמנהל הוא במיקום אסטרטגי בעיר, ואנו מתכננים לבנות בו בניין יוקרתי בסטנדרט בנייה גבוה. הפרויקט ייועד בעיקרו למשפרי דיור תושבי העיר".