לא רק בגלל הכדורגל

המשחק בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה מומלץ לצפייה - הדרמה מובטחת

המשחק בין הפועל באר-שבע למכבי חיפה, יום ג' 21:00, ערוץ 1

הנה סיפור מהסוג שאתם קוראים במדורים האחרים של "גלובס": יזם מצליח שבשנים האחרונות איבד את מגע הזהב שלו, מצליח לשווק בהצלחה חסרת תקדים את הפרויקט החדש שלו. ההצלחה של מחלקת השיווק היא כה גורפת, עד שנדמה שאיש לא שם לב לכמה חולשות בפרויקט החדש, סדקים שהולכים ומתרחבים, עד שקיים חשש כי המשקיעים הפסידו את כל כספם. אמנם איש לא הבטיח להם מאה אחוזי הצלחה, ויתרה מזאת: הפסדיו של היזם המצליח-לשעבר גדולים פי כמה מכל המשקיעים גם יחד, אבל ברור לכול שאם ייכשל הפעם, אחרי כמה שנים של כישלונות רצופים, יאיימו כישלונותיו למחוק את תהילת עברו.

אני לא יודע כמה אתם אוהבים כדורגל, קל וחומר כדורגל ישראלי, אבל אם אתם קוראים את העיתון הזה, אתם ודאי לא אדישים למונחים כמו רווח והפסד, הצלחה או כישלון, השקעות מבטיחות וכאלה שהכזיבו, ולפיכך אתם מוזמנים לצפות הערב במשחק המרכזי של המחזור בליגת העל בכדורגל: מכבי חיפה של יעקב שחר, הצלחה גדולה שעל אף כישלונות מתמשכים, הצליחה לעורר תקווה מחודשת בקיץ, עם מכירת מספר שיא (של כל קבוצות הכדורגל הישראלי בכל הזמנים) של 17,000 מנויים, מגיעה לבאר-שבע למשחק של "להיות או לחדול", כשברור כי הפסד נוסף יסיים את העונה שלה כבר עתה.

מומלץ לצפייה - אם לא בזכות הכדורגל, אז לפחות בזכות הדרמה המובטחת.

ימי הטום

"עיניים עצומות לרווחה", יום ג' 22:00, ערוץ הוט פריים

זה הסרט האחרון של סטנלי קובריק, מי שהיה אחראי לכמה מציוני הדרך החשובים בתולדות הקולנוע במחצית השנייה של המאה ה-20.

זה הסרט האחרון של טום קרוז (הסרט הערב, במסגרת ערב עם השחקן בערוץ הסרטים הזה) וניקול קידמן ביחד - כשגם הזוגיות בחייהם התפוררה לאחריו, ומעל הכול - זה סרט טוב ומעורר מכל בחינה שהיא:

קידמן חושפת בפני בעלה את תשוקותיה הכמוסות, מה שמוביל אותו למסע משלו בעקבות הפנטזיות האפלות שלו, שמתבררות כאפלות עוד יותר כאשר הן מתגשמות.

סרט קודר ומעניין שלא איבד מהחדות שלו גם מקץ 15 שנה.