גל גדות תיאלץ לוותר על השתתפותה בסרט ההוליוודי "בן חור"

הסיבה הרשמית: בעיית לוחות זמנים עקב התחייבות קודמת של גדות להפקת הענק "סופרמן נגד באטמן"

גל גדות צילום דודי חסון באדיבות קסטרו
גל גדות צילום דודי חסון באדיבות קסטרו

רגע אחרי שהייתה ל"וונדרוומן", השחקנית והדוגמנית הישראלית גל גדות לוהקה לתפקיד הראשי בסרט ההוליוודי "בן חור", עיבוד מחודש לאפוס המצליח מ-1959 בכיכובו של צ'רלטון הסטון, וכעת נודע כי השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בהוליווד תיאלץ לוותר על השתתפותה בסרט - כך דיווח אמש (שבת) ה"הוליווד ריפורטר". הסיבה הרשמית: בעיית לוחות זמנים.

הסיבה השכיחה של בעיות לוח זמנם היא קלישאה הוליוודית שחוקה, שמחפה במרבית המקרים על יחסים עכורים בין שחקן לבמאי, על התחמקות אלגנטית או על חוזה שלא עלה יפה. אך במקרה של גדות עושה רושם כי הסיבה אמיתית, והיא נובעת מהתחייבות קודמת של גדות להפקת הענק של "סופרמן נגד באטמן" - המתעתד להיות הלהיט הם והמצליח ביותר של קיץ 2015 בבתי הקולנוע.

כפי שדיווחנו כאן בעבר, הליהוק של גדות לתפקיד הנשי המרכזי בסרט מעיד על הבעת אמון בשחקנית הישראלית, שגברה על מתמודדות רבות, מפורסמות וותיקות ממנה.

עבור גדות, השתתפות ב"סופרמן נגד באטמן" מהווה קפיצת מדרגה רצינית בקריירה שלה בהוליווד. כעת היא שייכת למעמד השמור למעטות. תקציבו של "סופרמן נגד באטמן" יעמוד, על-פי ההערכות, על כ-250 מיליון דולר.

אך בצד הרווח קיים גם הפסד. התפקיד ב"בן חור" - אפוס איכותי על-זמני שבגרסתו החדשה יככב מורגן פרימן זוכה האוסקר - לבטח היה מוסיף לגדות כמה נקודות בקטגוריית סרטי איכות ומשחק אופי.