אחותו של בכיר חמאס אבו-מרזוק מאושפזת בישראל

חלמיה שחאתה, תושבת רפיח בת 60 הועברה לקבלת טיפוול רפואי במחלת הסרטן ממנה היא סובלת בבית חולים בישראל ■ לפני כשבועיים אושפזה בתו של איסמעיל הניה בארץ

צוק איתן - חמאס / צילום: רויטרס
צוק איתן - חמאס / צילום: רויטרס

אחרי בתו של איסמעיל הניה, גם אחותו של בכיר חמאס מוסא אבו-מרזוק מקבלת טיפול רפואי בישראל: חלמיה שחאתה, תושבת רפיח בת 60, מטופלת באחד מבתי החולים בארץ במחלת הסרטן בה היא חולה.

במנהלת התיאום והקישור אישרו כי שחאתה קיבלה אישור להיכנס לישראל לצורך קבלת הטיפול הרפואי והיא שוהה בישראל בימים אלו. שחאתה סובלת מסרטן בשלב מתקדם, ואין זו הפעם הראשונה שהיא מאושפזת בישראל.

לפני כשבועיים נודע כי בתו של ראש ממשלת חמאס לשעבר הניה אושפזה במהלך החודש האחרון בטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל-אביב. בחודש נובמבר אשתקד היתה זו נכדתו של הניה שטופלה בבית חולים בישראל וחמתו קיבלה טיפול בבית חולים בירושלים בחודש יוני.

על פי הדיווח, הבת טופלה בבית החולים במשך שבוע בשל סיבוכים שעברה בניתוח שגרתי. במהלך מבצע "צוק איתן" ביתו של הניה בצפון רצועת עזה נחרב לחלוטין בשל הפצצות חיל האוויר, כשהיו כמה דיווחים שלפיהם נפצעו כמה מבני משפחתו

מבית החולים נמסר: "איכילוב מאשרת שבתו של איסמעיל הניה אכן אושפזה לטיפול רפואי במשך כמה ימים בבית החולים. היא אחת מני יותר מאלף חולים מרצועת עזה ושטחי הרשות הפלסטינית, מבוגרים וילדים כאחד, המאושפזים מדי שנה אצלנו לטיפול".