הפנים האמיתיות של הצדק

צפו הערב ב"פנים אמיתיות" ותראו איזה עוול נעשה לתושבי גבעת עמל

"פנים אמיתיות עם אמנון לוי" -עונה חדשה, יום ג' 21:00, ערוץ 10

יש רגעים שיכולים להעביר את הצופה על דעתו - ואמנון לוי, הגם שנמנע ממנו באורח ביזיוני (כפי שהוא מגדיר זאת היטב בעצמו) לצלם את פינויה בכוח של גבעת עמל, מצליח לעשות זאת היטב.

אני מבטיח לכם נאמנה שגם אם אתם אולטרא-ימין חברתי אך עדיין בעלי מצפון, התוכנית הזאת תגרום לכם להתקומם - ובחרתי את הביטוי העדין ביותר שבו יכולתי להשתמש.

לפי קביעת בית המשפט ולפי גרסת בעלי הקרקע, התושבים במקום הם פולשים סחטנים שמנסים לגזור עוד קופון על ההצעה "הנדיבה" שקיבלו מהרוכשים, אבל אם אכן הכול נעשה על-פי כל דין, הסיפור הזה הופך לעוד יותר מקומם - הוא הופך לנגד עיניו מכשל נקודתי לעוול ששותפות לו כל מערכות הצדק, לכאורה, ואכיפתו בישראל.

אם לתמצת למשפט אחד את שלוי יציג לכם הערב במשך שעה: לא יכול להיות אדם שנולד וחי יותר מ-65 שנה במקום שלו קרא בשם "בית" - והבית הזה אינו ביתו. פשוט לא יכול להיות. הדעת אינה סובלת שהחוק היבש יהיה כה יבש.

צפו הערב ב"פנים אמיתיות", וגם אם אתם מאלה שנוהגים לדחות טענות על קיפוח כ"מסכנות מקצועית", אפשר שתבחינו בעוול, ומכל מקום, תבחינו בעוד סיבה לקיומו של ערוץ 10 - הגוף היחיד בין שלל ערוצי הטלוויזיה שלא מפחד להציג את האמת, גם כאשר היא עלולה לחזור אליו כבומרנג.

* ציון: 9