האם החברות הביטחוניות לקראת חיסול איום המנהרות?

ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס" תקיים את מושב הדיון "ביטחון כלכלי" שידון בהשלכות הכלכליות של מבצע "צוק איתן" על המשק הישראלי ובאתגרי המחקר והפיתוח של התעשיות הביטחוניות

לוגו ועידת ישראל לעסקים
לוגו ועידת ישראל לעסקים

ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס" תקיים את מושב הדיון "ביטחון כלכלי" שידון בהשלכות הכלכליות של מבצע "צוק איתן" על המשק הישראלי ובאתגרי המחקר והפיתוח של התעשיות הביטחוניות.

בין הנושאים שיועלו לדיון: אחרי ההמצאה של כיפת ברזל, האם החברות הביטחוניות ימציאו מערכת שתסכל את איום המנהרות; איך מתמודדת התעשייה הביטחונית עם התחרות הגוברת בשוקי העולם; כיצד המצוקות התקציביות של מערכת הביטחון ישפיעו על הרכש מהחברות בישראל; כיצד מתקדמת תוכנית ההפרטה של התעשייה הצבאית; כיצד לקחי "צוק איתן" ישפיעו על תוכניות הפיתוח של החברות הביטחוניות ועוד.

ישתתפו בדיון: יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית; אלוף (מיל.) ידידיה יערי, מנכ"ל רפאל מערכות לחימה מתקדמות; איתן ליבנה, מנכ"ל מגל מערכות; בצלאל (בוצי)מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות; עמוס מתן, מנכ"ל אירונאוטיקס; חיים סיבוני, מנכ"ל מגנא בי.אס.פי ואבי פלדר, מנכ"ל התעשייה הצבאית. המנחה יהיה יובל אזולאי, הכתב לענייני תעשיות ביטחוניות של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם. הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה.

5988*