קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, זה השבוע השלישי ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית הפרזנטורית הקבועה של החברה, שני כהן, המגלמת את המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא מנסה ללמוד כיצד להשתמש במחשב, ללא הצלחה.

שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.9%. יצוין כי הפרסומת זוכה להצלחה רבה בדירוג, וזאת על אף השקעה נמוכה מאוד במדיה - השבוע הושקעו בקמפיין פחות מ-70 אלף דולר.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורג השבוע סרטון של חברת ישראכרט בשיתוף רשת אופטיקה הלפרין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי. בפרסומת נראים יובל סמו, הפרזנטור הקבוע של ישראכרט, ויעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, כשהם מדברים על משקפיים כעל "מוצר צריכה בסיסי".

שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 9.1%.

אין שינוי במספר הפרסומות

סרטון הפרסומת של ישראכרט ואופטיקה הלפרין הוא חלק מקפיין שיתופי-פעולה של חברת האשראי, ובמסגרתו שודר השבוע סרטון נוסף - שאף הוא נכנס לדירוג, של שיתוף-פעולה עם הפסטיגל. השבוע שודר גם סרטון שלישי בסדרה, של שיתוף-פעולה עם איקאה, אך הוא לא הצליח להיכנס לדירוג.

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בולט השבוע במיוחד, לאחר שהצליח להכניס 4 פרסומות לטבלה.

קמפיין ישראכרט (הלפרין, פסטיגל ואיקאה), באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה כוללת של כ-2.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). יצוין כי בסרטון של אופטיקה הלפרין הושקעו 495 אלף דולר בלבד מתקציב זה.

הקמפיין המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של חברת yes, עם השקעה נמוכה יותר, של כ-2 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 501 (לעומת 493 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.8 מיליון דולר (לעומת כ-41.2 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות