תחנת הרכבת ע"ש אולד טראפורד

למרות שהיא לא משתתפת העונה במפעל אירופי, מנצ'סטר יונייטד שיתפה העונה 37 שחקנים; מוליכת הפרמיירליג צ'לסי עם 23 בלבד

אנחל די מאריה, לואיס ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד, פרמיירליג / צלם: רויטרס
אנחל די מאריה, לואיס ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד, פרמיירליג / צלם: רויטרס

על מנת להבין עד כמה עמוקות הבעיות המקצועיות של מנצ'סטר יונייטד, שערב המחזור ה-11 בפרמיירליג דורגה רק במקום העשירי בטבלה (הפתיחה הגרועה ביותר שלה ב-28 השנים האחרונות) - אפשר להביט על נתוני שיתוף השחקנים המדהימים של הקבוצה, שמפורסמים על-ידי עיתון ה"אינדיפנדנט": במשחקי "השדים האדומים" בעונת 2014/15, בכל המפעלים, כבר הופיעו 37 כדורגלנים שונים (!).

יש לציין כי חניכיו של לואיס ואן חאל לא משתתפים העונה במפעל אירופי, טרם נכנסו למעגל משחקי הגביע האנגלי, ומגביע הליגה הודחו כבר במשחק הראשון (ל-MK דונס מהליגה השלישית בחשיבותה באנגליה). כך שמדובר על 11 משחקים בסך הכל בהם לא הצליח המנג'ר ההולנדי למצוא את ההרכבים שלו.

כהשוואה, מוליכת הטבלה צ'לסי, שמשחקת בליגת האלופות - שיתפה 23 שחקנים בלבד העונה; האלופה מנצ'סטר סיטי עם 26, כמו ליברפול; ארסנל עם 29. הפתעת העונה עד כה, סאות'המפטון שמדורגת במקום השני בפרמיירליג - שיתפה 18 שחקנים בלבד (הכי מעט מבין קבוצות הליגה האנגלית העליונה).

יונייטד צירפה בחלון ההעברות האחרון לא מעט שחקנים חדשים לשורותיה, כשהבולטים מביניהם הם אנחל די מאריה (הגיע מריאל מדריד), לוק שואו (סאות'המפטון), אנדר הררה (אתלטיק בילבאו), מרקוס רוחו (ספורטינג ליסבון), דיילי בלינד (אייאקס) ורדמאל פלקאו (מונאקו).