הוועדה לפניות הציבור תדון בגובה הפיצוי על התקלה בסלקום

אחרי התקלה ביום חמישי שהשביתה את שירותי הסלולר ללקוחות רבים, גולן טלקום שלחה ללקוחותיה עדכון על זיכוי של יום מהחשבונית החודשית, ואילו סלקום טרם הציעה פיצוי ■ ח"כ עדי קול: "ללקוחות מגיע פיצוי הולם"

עדי קול / צלם: יוסי זמיר
עדי קול / צלם: יוסי זמיר

ביום רביעי הקרוב תכנס יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ עדי קול (יש עתיד), דיון מיוחד בכנסת בעקבות התקלה ברשת סלקום, אשר השביתה ביום חמישי האחרון מאות אלפי מנויים של סלקום ושל גולן טלקום המספקת את רוב שירותיה על גבי הרשת של סלקום.

במשך שעות הושבתו שירותי הסלולר ללקוחות רבים. גולן טלקום שיגרה ללקוחותיה כבר למחרת היום הודעה ובה עדכון על זיכוי החלק היחסי של יום מהחשבונית החודשית. אחרי שסלקום לא יצאה בצעד דומה, ולאור הפיצוי הנמוך לטענת קול שמציעה גולן טלקום - החליטה ח"כ קול לכנס את הוועדה.

"3 ימים חלפו מאז התקלה ששיתקה יותר ממיליון לקוחות", מסרה ח"כ קול. "סלקום אולי שכחה, אבל אנחנו זוכרים שללקוחות מגיע פיצוי הולם. גם גולן טלקום, שקוראת ללקוחותיה 'לא להיות פראיירים', עושה צחוק כשהיא מציעה להם פיצוי של שקלים בודדים על תקלה שעלתה לחלקם אלפי שקלים".

קול תדרוש מהחברות דין וחשבון על סיבת התקלה וכן תדרוש פיצוי ללקוחות "באופן שהולם את הנזק שנגרם להם", כי "ככה זה כשאוהבים".