מחיר הנפט קרס ביותר מ-20% מהשיא; ומה עכשיו?

מושב הדיון "מחפשים אנרגיה לצמיחה", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס", יעסוק בשאלות הכי בוערות בשוק האנרגיה

לוגו ועידת ישראל לעסקים
לוגו ועידת ישראל לעסקים

מה יהיה מחיר הנפט ב- 2015; מי המרוויחים ומי המפסידים מקריסת מחירי הנפט; האם ארה"ב "תשבור את השוק" לקרטל הנפט אופ"ק; האם ישראל תצליח לסגור עסקאות ליצוא גז טבעי; האם צריך להטיל פיקוח על מחירי הגז בארץ; על שאלות אלה ועוד יענו במסגרת מושב הדיון "מחפשים אנרגיה לצמיחה" שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס".

בדיון ישתתפו ד"ר פאתיח בירול וד"ר ניק באטלר. ד"ר בירול הוא כלכלן ראשי ומנהל יחידת כלכלת האנרגיה העולמית בסוכנות האנרגיה הבינלאומית. הוא דורג ע"י "פורבס" כ"איש המקצוע המשפיע ביותר בעולם האנרגיה", ואחראי לפרסום המחקרים המרכזיים של סוכנות האנרגיה - World Energy Outlook, המהווים מקור לניתוח אסטרטגי של שוקי האנרגיה בעולם. ד"ר באטלר הוא דיקאן מכון המדיניות במכללת קינגס ומנהל בלוג האנרגיה ב- Financial Times. המנחה יהיה עמירם ברקת, כתב מאקרו כלכלה של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם. הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך ב-8-7 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה - לחצו כאן

טל': *5988