פגישות עם אדלסון, לאודר ואהוד ברק: הלו"ז של בנט נחשף

שר הכלכלה לא מוותר גם על זמן לחדר כושר, בין אם מדובר בשעות הצהריים, או הערב המוקדמות, כמעט מדי יום

נפתלי בנט / צילום: ארן דולב
נפתלי בנט / צילום: ארן דולב

ארוחת צהריים עם שלדון אדלסון, פגישות עם רון לאודר, אהוד שר הביטחון לשעבר אהוד ברק ועם השר לשעבר דן מרידור והקפדה על ביקור כמעט יומי בחדר כושר - כך עולה מיומני הפגישות של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט.

אחרי שספג ביקורת חריפה שלא העביר את יומניו, חושף היום (ד') שר הכלכלה נפתלי בנט את יומני הפגישות שלו. בנט מתפקד גם כשר לענייני דתות ותפוצות. מלוח הפגישות של שנת 2013 של בנט שהגיע לידי התנועה לחופש המידע עולה כי בחודש אפריל נפגש בנט עם יו"ר הסוכנות נתן שרנסקי. כמה שבועות מאוחר יותר התברר כי בנט מקדם את בחירותו של שרנסקי לנשיאות המדינה. פגישה נוספת התקיימה בין השניים בחודש אוגוסט.

מעיון ביומן עולה כי בתחילת הקדנציה הקפיד בנט להיפגש עם "האח", יאיר לפיד, לעיתים תכופות וכך גם עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. ככל שחולף הזמן מתמעטות הפגישות עם השניים. פגישה מעניינת במיוחד מופיעה בלוז של בנט באפריל, אז נפגשו השלושה יחד. שר הכלכלה נפגש גם עם משה ליאון, מועמדו של ליברמן לראשות עיריית ירושלים.

שר הכלכלה, מסתבר, שומר על כושר לא רע. הוא לא מוותר על זמן לחדר כושר, בין אם מדובר בשעות הצהריים, או הערב המוקדמות, כמעט מדי יום. גם זמן איכות עם המשפחה לא נעדר מהלו"ז. כך למשל מצויין ביומן "דייט" עם רעייתו גילת, ובהזדמנות אחרת מופיעה הערה: "לצאת בשבע מהכנסת! משפחה תל אביב". גם את החברים מהצבא בנט לא הזניח ונפגש עימם ל"טיול צוות גיורא חובה" (טיול של הצוות מהשירות הצבאי).

לוח הזמנים של בנט כולל "השחרות" רבות, שמשמעו פגישות שהשר אינו מעוניין לחשוף בפני הציבור ואלם דווקא פגישה עם ראש המוסד, תמיר פרדו, מופיעה בגלוי. וגם הזדמנויות לצילומים לא הפסיד השר לענייני כלכלה: לאחר שהיה בקריה, מופיעה בלוח הזמנים "עצירה בקופיקס לרבע שעה".