עלייה בהכנסות IES; הרווח מתחילת השנה: 17.1 מיליון ש'

החברה מעדכנת כי התקשרה לאחרונה בהסכמים להשכרת 34 דונם נוספים בפארק התעשייה בפלמחים שנרכשו בדצמבר 2013 ■ שכ"ד בגין שטחים אלו צפוי לבוא לידי ביטוי במלואו ברבעון הראשון של שנת 2015 ויסתכם בכ-2.5 מיליון שקל לשנה

חיים גייר / איור: גיל ג'יבלי
חיים גייר / איור: גיל ג'יבלי

איי.אי.אס (IES) מסכמת היום (ה') את שלושת הרבעונים הראשונים של השנה עם הכנסות מדמי שכירות ממקרקעין ומנדל"ן להשקעה של 13.6 מיליון שקל, עלייה של 7.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה משירותים מבניה מתועשת הסתכמו ל-40.7 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מעדכנת כי התקשרה לאחרונה בהסכמים להשכרת 34 דונם נוספים בפארק התעשייה בפלמחים שנרכשו בדצמבר 2013. שכ"ד בגין שטחים אלו צפוי לבוא לידי ביטוי במלואו ברבעון הראשון של שנת 2015 ויסתכם בכ-2.5 מיליון שקל לשנה.

הרווח התפעולי בתשעת החודשים הסתכם לכ-19.8 מיליון שקל, המשקף גידול של כ-15%. בשורה התחתונה, מדווחת החברה על זינוק ברווח הנקי ל-17.1 מיליון שקל.

יו"ר החברה חיים גייר ציין כי אנו מסיימים תקופה נוספת של צמיחה בהכנסות, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, הנובעת מהגידול במחירי שכ"ד בפארק התעשייה בפלמחים. ההכנסות מהשכרת נכסים בשילוב עם פעילותה היציבה והרווחית של ספנקריט הביאו לגידול ברווח נקי ולתזרים חזק מפעילות. הנתונים הפיננסים החזקים של חברתנו מאפשרים לנו להמשיך בקידום המיזמים האסטרטגיים בחברה, צעדים אשר עשויים לבוא לידי ביטוי כבר בשנת 2015".