קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות

ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של המשרד להגנת הסביבה, באמצעות לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית). בפרסומת משה איבגי מספר על התמכרותו וגמילתו משקיות ניילון. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת החדשה של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית הפרזנטורית הקבועה של החברה, שני כהן, כשהיא נמצאת בתקופת המהפכה הצרפתית, ומפילה פעמון גדול על אחד האזרחים המורדים. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.

הקמפיין של רכבת ישראל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בתקופת המחקר הקודמת היה של ישראכרט, עם סך השקעה גבוה יותר, שעמד על כ-2.4 מיליון דולר.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע נכנסו לדירוג שני הקמפיינים החדשים של החברות-האחיות לבית IDI חברה לביטוח - ביטוח ישיר ו-9 מיליון, וזאת כבר בשבוע הראשון לשידורם.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 512 (לעומת 501 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.1 מיליון דולר (לעומת כ-40.8 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות