הרשת החברתית: איזה פרס העניק רון לאודר לקיסינג'ר?

איזה יין טעמה ח"כ איילת שקד? ■ מה חגג בני פדני? ■ ואיך הפתיע משרד עורכי הדין איתן מהולל ושדות את עובדיו המסורים?

 הנרי קיסינג'ר, ברברה וולטרס ורון לאודר / צלם: הלן דובין
הנרי קיסינג'ר, ברברה וולטרס ורון לאודר / צלם: הלן דובין

איזה פרס העניק רון לאודר לקיסינג'ר?

הקונגרס היהודי העולמי, שקיים בשבוע האחרון את ערב הגאלה השנתי שלו במלון "וולדורף אסטוריה" בניו-יורק, העניק את פרס תאודור הרצל להנרי קיסינג'ר, מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר. את הפרס העניקו נשיא הקונגרס היהודי העולמי, רון לאודר, ואשת הטלויזיה האמריקאית, העיתונאית ברברה וולטרס.

"קיסינג'ר הביא לתפקיד מזכיר המדינה שילוב יוצא דופן של ידע, גאונות וכישורים", אמר לאודר באירוע, ואז פנה לקיסינג'ר ואמר: "יכולנו להיעזר בך עכשיו בוושינגטון".

בין 500 המוזמנים היו גם מעצב האופנה, ראלף לורן; ויו"ר גוגל, אריק שמידט.

הנרי קיסינג'ר, ברברה וולטרס ורון לאודר / צלם: הלן דובין
 הנרי קיסינג'ר, ברברה וולטרס ורון לאודר / צלם: הלן דובין

יין (1)

עמותת "הרוח הישראלית" וקבוצת פיוניר, שעוסקת בניהול הון של אנשים אמידים, הזמינו בחסות קרן רוטשילד לקוחות ומכרים שהתרומה לקהילה קרובה ללבם ולכיסם. האירוע התקיים בבית התפוצות בתל-אביב וכלל יין תוצרת יקב מונטיפיורי, שתרם חלק מההכנסות ממכירות בקבוקי היין ל"רוח הישראלית".

היו שם: רייצ'ל מונטיפיורי, מבעלי יקב מונטיפיורי ונצר למשפחת רוטשילד; מיקי דהב, מנכ"לית "הרוח הישראלית"; ודפנה גונן, מנכ"לית קבוצת פיוניר.

מיקי דהב, רייצ'ל מונטיפיורי ודפנה גונן / צלם: כפיר סיוון
 מיקי דהב, רייצ'ל מונטיפיורי ודפנה גונן / צלם: כפיר סיוון

יין (2)

ח"כ איילת שקד מ"הבית היהודי" סיירה אתמול (א') ב"יקבי ירושלים". אחרי הדיבורים, שקד ובעלי היקב, עופר גואטה, ניגשו למעשים: טעמו יין מחבית של 5,000 ליטר. לסיור ביקב הצטרף גם יוסי סבתו, סמנכ"ל הסחר של קבוצת רמי לוי.

 איילת שקד ועופר גואטה / צלם: מורג ביטן
  איילת שקד ועופר גואטה / צלם: מורג ביטן

מתחדש

בני פדני, מנכ"ל ובעלי פדני תכשיטנים, התחדש בחנות חדשה והעשירית במספר בנמל תל-אביב, המתפרשת על פני 700 מ"ר.

להשקת החנות, שהוקמה בהשקעה של כ-10 מיליון שקל, הגיעו ענת פדני, אשתו של בני; רותי מרק, סמנכ"לית השיווק של פדני; ירדן הראל, הפרזנטורית של החברה; ואחרים.

אגב, השעון היקר ביותר מוצע למכירה בחנות ב-350 אלף שקל.

ירדן הראל, בני וענת פדני / צלם: אלירן אביטל
 ירדן הראל, בני וענת פדני / צלם: אלירן אביטל

חופשה בהפתעה

מלבד הנחיה להביא שק שינה ובגדים חמים, הנהלת משרד עורכי הדין איתן מהולל ושדות לא גילתה לעובדיה לאן מועדות פניהם. 60 עובדי המשרד גילו כי הם בדרך לחופשה מדברית של יומיים, עם לינה במלון ישרוטל ים המלח.

לפני המלון הם טיפסו לראש ההר, שם המתינו להם אופני שטח לטיול לקראת שקיעה, שבסופו חיכתה להם עגלת גלידה. מאוחר יותר הם סעדו ארוחת ערב בלב המדבר וחגגו במסיבת ריקודים.

עובדי משרד עוה
 עובדי משרד עוה

מרתון במדבר

המרתון המדברי הבינלאומי הראשון, שיתקיים בסוף החודש באילת, הושק במלון הרודס בתל-אביב.

"הספורט הוא עוגן תיירותי חזק, ומרתוניסט שחולם לרוץ במדבר לא יבטל את השתתפותו, גם לא בגלל מצב ביטחוני. ביריד התיירות בלונדון בשבוע שעבר ראינו כיצד המיתוג שלנו של ישראל כמדינת המרתונים מעוררת התעניינות רבה", אמר אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות באירוע השקת המרתון.

עפר פדן, מנכ"ל מרתון ישראל, אמר כי "המרתון הזה משלב חוויה תיירותית אתגרית ומעוררת השראה. מתוך 1,500 רצים, למעלה מ-100 הם מ-15 מדינות".

מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, הוסיף: "שרת התרבות והספורט הודיעה לנו שזכינו במקום הראשון כעיר המצטיינת בנושא הספורט".

יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות, אמר: "זהו המסלול היפה בעולם - בנקודה אחת נפרשים נופי מפרץ אילת, עקבה, ערב הסעודית ומצרים, במראה עוצר נשימה המשלב ים, טבע ומדבר".

עפר פדן ואמיר הלוי / צלם: תומר פדר
 עפר פדן ואמיר הלוי / צלם: תומר פדר

מפגש פסגה של הבנקאים

מפגש פסגה של הבנקאים הבינלאומיים ייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס", וישתתפו בו סר סומה צ'קרברטי, נשיא הבנק האירופי לשיקום ולפיתוח; ד"ר כריסטיאן קלר, ראש תחום מחקרים כלכליים ב-Barclays Capital, אחד מעשרת הבנקים הגדולים בעולם; דיוויד וו, ראש המחקר הגלובלי בתחומי הריבית והמט"ח והאסטרטג הבכיר של בנק אוף אמריקה-מריל לינץ'; ואריק ברגלוף, כלכלן ראשי ויועץ מיוחד לנשיא של הבנק האירופי לשיקום ופיתוח. הארבעה יעבירו את משנתם לאורחי הוועידה.

לוגו ועידת ישראל לעסקים
 לוגו ועידת ישראל לעסקים