"ניו-יורק טיימס" משקיע מיליוני דולרים במגזין יום ראשון

מגזין סוף השבוע הוא אחד החלקים הנקראים של העיתון, והכוונה היא להשיק אותו מחדש במטרה להגדיל את היקפי הפרסום בו

ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס
ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס

מו"ל העיתון "ניו-יורק טיימס" מתכנן להשקיע מיליוני דולרים בהשקה מחדש של מגזין יום ראשון של העיתון. מגזין סוף השבוע הוא אחד החלקים הנקראים של העיתון, והכוונה היא להשיק אותו מחדש במטרה להגדיל את היקפי הפרסום בו.

ג'ק סילברסטין, העורך בפועל של המגזין, נמצא בימים אלה בסבב פגישות עם משרדי פרסום ומפרסמים בערים מרכזיות בארה"ב, במטרה להציג את המגזין החדש ולרתום את שוק הפרסום למהלך. המהלך יכלול לא רק שינוי בפרינט אלא גם השקה מחדש של אתר האינטרנט של המגזין ופעילות במדיה החברתית.

לדברי סילברסטין, "בעוד שנה אני רוצה שהמגזין יהיה בלתי ניתן לערעור עבור כולם. זה יהיה חומר שאתה חייב לקרוא אם אתה רוצה להיות בעניינים ולדעת על מה כולם מדברים".

למרות שהמגזין הוא אחד הפופולריים בקרב הקוראים, המפרסמים עברו בשנים האחרונות לפרסם בחלקים אחרים של העיתון. בין היתר מפרסמים מקטגוריות יוקרתיות העדיפו לפרסם במגזין הסטייל של ה"ניו-יורק טיימס" - מגזין "T".

מגזין יום ראשון גם איבד מפרסמים רבים במהלך המשבר הכלכלי של 2008, וחלק מהם לא חזרו גם לאחר ההתאוששות. מנגד, מפרסמים מתחום הנדל"ן והפיננסים הם הבולטים בחלק המסחרי של המגזין.

על-פי נתונים של איגוד המדיה בארה"ב, התפוצה של מגזין יום ראשון של "ניו-יורק טיימס" ירדה ב-3.5% בשנה האחרונה.