רייטינג שבועי: 1.1 מיליון צופים בפרק ההשקה של "המירוץ למיליון"

"מצב האומה" נהנית מתשומת הלב בערוץ 2 ומושקת בעונה חדשה עם 768 אלף צופים

המגה-ריאליטי שב אל המסך ויחד עמו מספרים שאותם לא ראינו כבר זמן רב, לפחות מאז המלחמה. "המירוץ למיליון" של רשת מביא אל המסך 1.189 מיליון צופים בכלל האוכלוסייה, במה שנחשב להשקה הגבוהה ביותר לתוכנית מאז שזינקה לדרך עם 38% רייטינג במשקי בית יהודיים, ונתח הגבוה ממחצית מצופי הטלוויזיה.

"מצב האומה" נהנית מתשומת הלב בערוץ 2 ומושקת בעונה חדשה עם 768 אלף צופים, ומזדנבת מאחורי "אבודים", שדווקא מסיימת עונה (עונותיה של התוכנית הדוקומנטרית הפופולרית לא עולות על 3-4 פרקים) ומושכת 835 אלף צופים.

רשת, שמובילה באופן מובהק את הטבלה השבוע, יכולה להתגאות גם בהצלחה של "המערכת", ובהתאוששות של "הכול הולך" שהצליחה להשיג 18.5% צפייה במשקי בית יהודיים, הגבוה עד כה לתוכנית. ממול "היהודים באים" שומרת על קומתה הגאה עם 5.8% צפייה יציבים, בדומה ל"יומן" עם אילה חסון, למרות שיח מרובה על הופעתה של לוסי אהריש בתוכנית.

השבוע רצוף האירועים החדשותיים מוביל את חברת החדשות של ערוץ 2 לנתוניה הגבוהים ביותר מאז הלחימה בקיץ - ממוצע הצפייה במהדורה המרכזית עומד על 25.1% צפייה במשקי בית יהודיים, ו-673 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

בערוץ 10, "בייבי בום" עם 19.5% צפייה, משאירה הרחק מאחור את יריבתה בקשת "9 חודשים", שצוללת השבוע במספרים. מספרים טובים גם ל"פנים אמתיות" עם אורי גלר שמושך 401 אלף צופים, ולמשדר הכדורסל של מכבי תל-אביב מול לימוז' - הגבוה לעונה זו עם 310 אלף צופים. גידי ואהרוני, אמנם שומרים על נתונים דו-ספרתיים, אך עם המעבר מהאקזוטיקה האסיאתית לאירופה, נעלמת גם המשיכה לתוכנית.

קשת, בטוויסט מפתיע, הופכת להיות האלטרנטיבה האיכותית של לוח המשדרים עם "עובדה" כתוכניתה הנצפית ביותר עם 26.5% צפייה מרשימים לתוכנית תחקיר ועם סרטו של נפתלי גליקסברג על שמעון פרס שמניב 20.8% צפייה במשקי בית יהודיים.

רייטינג
 רייטינג