ח"כ רוזנטל: "חבורה של טוקבקיסטים השתלטה על המדינה"

רוזנטל: "משלת נתניהו השלישית היא ממשלת הכישלון. את זמנו ומרצו מקדיש ביבי לביצורו של חוק הלאום שיגן עלינו מפני דאע"ש ומפני איראן"

מיקי רוזנטל / צילום: איל יצהר
מיקי רוזנטל / צילום: איל יצהר

ח"כ מיקי רוזנטל תוקף את הממשלה בגין חוק הלאום וטוען כי "חבורת טוקבקיסטים" השתלטה על המדינה.

"כיצד השתלטה חבורת טוקבקיסטים מתלהמת על הנהגת המדינה?", כתב רוזנטל בפייסבוק. "ממשלת נתניהו השלישית איבדה דרך ואיבדה כיוון. איבדה את הלגיטימיות שלה ואיבדה את אמון הציבור. בכל תחום מתחומי חיינו אפשר לראות בבירור: זו ממשלת כישלון. כישלון בשמירה על ביטחון תושבי המדינה, כישלון במאבק בטרור. כישלון בזירה המדינית והבינלאומית. מעולם לא היו יחסינו עם נשיא אמריקני בשפל כזה. לא זכור לי מתי התחרו כל כך הרבה פרלמנטים בתבל מי מהם יכיר ראשון במדינת פלשתין".

רוזנטל טוען כי הממשלה נכשלה בכל תחום - מהביטחון דרך מחירי הדירות עד מחירי המזון, הטיפול בעוני ובפנסיה.

"הכישלון הוא ב-8 שעות ההמתנה בתור ממוצע בחדר מיון בבית חולים והכישלון הוא בתקציב המדינה שמדרדר את מצבם של רוב האזרחים. הכישלון הוא בתספורות של הטייקונים והכישלון הוא במספר התלמידים הבלתי נסבל בכל כיתה בישראל. אתם ממשלת הכישלון", כתב רוזנטל.

רוזנטל ממשיך: "האם בכל אלה עוסק ראש הממשלה שלנו? ברור שלא. אין לו זמן לזוטות. את זמנו ומרצו מקדיש ביבי לביצורו של חוק הלאום שיגן עלינו מפני דאע"ש ומפני איראן. חוק הלאום גם ישמור על הדירוג הכלכלי של ישראל איתן ויציב וגם, כמו המע"מ אפס - גם חוק הלאום יחזיר לכם את החיוך לשפתיים. למה לכם לדאוג? חוק הלאום - הפתרון הלאומי הגאה של ביבי לכל בעיותינו ומצוקות העתים.

"הכישלון אפוא הוא לא רק בתחומי הכלכלה, מעמדה הבינלאומי של ישראל ובמאבק בטרור. הכישלון הוא קודם כל במבחן המנהיגות, בסדר עדיפויות לקוי. הכישלון הוא בעידוד הגזענות ובהתבהמות השיח. העם צופה ציונה ירושלים ושואל עצמו - כיצד השתלטה חבורת טוקבקיסטים על הנהגת המדינה?".