מפעל מיכל נגרין בבת-ים יהפוך למגדל משרדים בן 19 קומות

התוכנית מאפשרת בניית מגדל תעסוקה בן 19 קומות שיכלול 5070 מ"ר בנוי, לצד שביל אופניים וזאת במקום המבנה הקיים היום על המגרש, מבנה קטן המשמש למפעל ואולמי תצוגה של מיכל נגרין

מיכל נגרין, יום האשה הבינלאומי 2012 / צילום: איל יצהר
מיכל נגרין, יום האשה הבינלאומי 2012 / צילום: איל יצהר

הוועדה המחוזית במחוז תל אביב, בראשות הממונה על המחוז במשרד הפנים, גילה אורון, אישרה להפקיד להתנגדויות הציבור את תכנית מתחם מיכל נגרין בבת ים (בי/ 559). מדובר בתוכנית שיזמה נגרין על מגרש הממוקם ברחוב כ"ט בנובמבר, סמוך לפינת רחוב ניסנבאום, באזור התעסוקה המתחדש של העיר.

התוכנית, שאושרה כאמור להתנגדויות, מאפשרת בניית מגדל תעסוקה בן 19 קומות שיכלול 5070 מ"ר בנוי, לצד שביל אופניים וזאת במקום המבנה הקיים היום על המגרש, מבנה קטן המשמש למפעל ואולמי תצוגה של נגרין. על פי התוכנית השימושים האפשריים במגדל המיועד לתעסוקה כוללים תעשייה עתירת ידע, משרדים, מרפאות, מלונאות או מסחר.

עוד על פי התוכנית, בקומת הקרקע מתוכננת קומת מסחר בהיקף 150 מ"ר עם חזית לרחוב כ"ט בנובמבר. במקביל, קובעת התוכנית כי 300 מ"ר במגדל החדש יוקצו לצרכי ציבור וזאת כמענה לצרכים הציבוריים והחברתיים שייווצרו עם התפתחות האזור כולו.

ממשרד הפנים נמסר כי "מימוש התכנית במתחם יהווה עוד נדבך בפיתוחו של אזור העסקים המתחדש (בי/ 600) בבת ים, מאזור של בתי מלאכה ומוסכים, לאזור עסקים חדיש, עם תעשייה עתירת ידע, משרדים מגוונים, מסחר לחזית הרחובות ואף מגורים בשיעור מוגבל".

עוד נמסר כי הבנייה במתחם תהיה לפי תקן ישראלי לבנייה ירוקה. יזם התוכנית היא מיכל נגרין עיצובים בע"מ ועורך התכנית הוא אדריכל פבלו אלטמן.