המשטרה מזהירה מחסימות כבישים בכל הארץ בגלל הסופה

המשטרה: "מוקדי ה-100 יתוגברו על מנת לתת מענה לפונים, משמרות השוטרים יועבו בכוח אדם, ויחידות המתנדבים העוסקות בחילוץ יערכו וישמשו ככוח כוננות לאירועים"

איילון סגור / צילום: רוני שיצר
איילון סגור / צילום: רוני שיצר

משטרת ישראל נערכת לסופה וצופה חסימות כבישים ברחבי הארץ.

"בימים הקרובים, בהתאם לנתוני הרשות המטאורולוגית, צפויה לחלוף את מדינת ישראל מערכת חורפית", מסרה המשטרה בהודעה שהוציאה היום (ג'). "לאור אירועי העבר ניתן לצפות לחסימת צירים ברחבי הארץ כתוצאה משיטפונות, קריסת עצים ופגיעה בתשתיות".

עוד נמסר מהמשטרה כי היא נערכת לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים, בכוחות מתוגברים בצירי התנועה ועורכת הערכות מצב בשיתוף עם הגורמים הרלוונטיים: רשויות מקומיות, כב"ה, מד"א, חברת חשמל ואחרים וזאת כדי לשמור על שגרת החיים בצורה הטובה ביותר.

"מוקדי ה-100 יתוגברו על מנת לתת מענה לפונים, משמרות השוטרים יועבו בכוח אדם, ויחידות המתנדבים העוסקות בחילוץ יערכו וישמשו ככוח כוננות לאירועים", נמסר. "משטרת-ישראל קוראת לכלל הציבור לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה.

"כמו כן, קוראת המשטרה לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה. להישמע להנחיות השוטרים הפרוסים בשטח למען ביטחונכם ובמידת הצורך לא להסס ולפנות למוקד 100 בעת חשש לחיי אדם".