המומנטום בשוק הדיור משתנה? אורי אריאל ייתן תשובות

מושב הדיון "יש על מי לבנות?" בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" יתקיים במעמד שר הבינוי אריאל ■ ידונו בשאלה מה יעשו עשרות האלפים שלא מצליחים להגיע להון העצמי הדרוש לרכישת דירה

אורי אריאל / צילום: איל יצהר
אורי אריאל / צילום: איל יצהר

מושב הדיון "יש על מי לבנות?" שיועלה בוועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס" יעסוק בענף הנדל"ן. במסגרת הדיון שייערך במעמד שר הבינוי, אורי אריאל, יועלו לדיון השאלות: האם המומנטום בשוק הדיור משתנה: האם קרית גת והקריות בצפון הן אכן פתרון מגורים ראוי לזוגות צעירים; מה יעשו עשרות האלפים שלא מצליחים להגיע להון העצמי הדרוש לרכישת דירה ועוד.

המשתתפים יהיו: עו"ד ד"ר יצחק לקס, יו"ר מועצת המנהלים של חברת עמידר; פרופ' אבי שמחון, היועץ הכלכלי של שר האוצר לשעבר; אברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב; חיים ביבס, יו"ר השלטון המקומי, ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות; עו"ד ד"ר אלדד פרי, יו"ר ובעלים קבוצת אלדד פרי; עו"ד ד"ר יפעת ביטון, משפטנית מנכ"ל מרכז תמורה ובנצי ליברמן, מנהל רשות מקרקעי ישראל. המנחה יהיה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים היא האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי עסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי העסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.

הוועידה, המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תיערך ב-8-7 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. למתווה המלא של ועידת ישראל לעסקים ולהרשמה - לחצו כאן, או חייגו 5988*