תקציב הפרסום של מיכל נגרין עובר לשטרית מדיה גרופ

גיא וינברגר טיפל כבר בתקציב של נגרין בעבר, במסגרת תפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום זרמון-גולדמן

נועה תשבי / צלם: רויטרס
נועה תשבי / צלם: רויטרס

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ נהנה שוב מניסיונו של השותף החדש, גיא וינברגר, בתקציבים מוטי אופנה ולייף-סטייל: ל"גלובס" נודע, כי המשרד יטפל בתקציב הפרסום של המעצבת מיכל נגרין. וינברגר טיפל בתקציב בעבר, במסגרת תפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום זרמון-גולדמן.

תקציב הפרסום של מיכל נגרין אינו גדול (פרסמה ב-2013 בהיקף של 1.2 מיליון שקל), אך למשרד בינוני המנסה להוכיח יכולות קריאטיביות הוא מהווה הזדמנות טובה. הפרנזטורית של הרשת בשלוש השנים האחרונות היא השחקנית נועה תשבי, מה שהופך כל צילומי סרטון פרסומת או קטלוג לאירוע תקשורתי.

המותג מיכל נגרין נוסד על-ידי האמנית מיכל נגרין, כמותג המתמחה בייצור ועיצוב תכשיטים. כיום הוא מפעיל 20 סניפים בארץ וכ-45 בחו"ל, בין היתר בארה"ב, יפן, מקסיקו, אוסטרליה, רוסיה, צרפת, הוואי, קנדה ועוד.

במובן מסוים ניצב כיום המותג בצומת דרכים: פעילותו חרגה זה מכבר מתחום עיצוב התכשיטים וכיום משווקים תחתיו בגדים, בגדי ים ומוצרים נלווים נוספים. עם זאת, ולמרות פעילות פרסומית שבה הושם דגש על הכניסה לתחומים אלה - כמו למשל לתחום בגדי הים, המותג עדיין מזוהה יותר מהכול עם תכשיטים.

בשנים האחרונות טופל התקציב במספר משרדי פרסום: ברזומה שלו רשומים משרדים כמו אדלר-חומסקי ולאחריו אשכנזי-זלצמן. ב-2010 הגיע התקציב למשרד הפרסום זרמון-גולדמן, שטיפל אז במספר לא מבוטל של מותגי אופנה כגון פוקס, אירוקה וכדומה. אז נעשה החיבור עם נועה תשבי ולאוויר עלו סרטוני טלוויזיה מושקעים עם ניחוח של סרטי אופנה קלאסיים. אבל המשבר של זרמון-גולדמן שלח את הרשת למשרד הפרסום הבא - שמעוני-פינקלטיין, שטיפל בו מאז.

המשרד חתום על קמפיין הפרסום האחרון שבו הצטלמה תשבי לרגל השקת קו בגדי הים. עתה כאמור "מתאחד" המשרד עם וינברגר ועובר לשטרית מדיה גרופ.

וינברגר אישר את הידיעה: "סיימנו ממש עכשיו את בניית הכוורת הניהולית של המשרד ואנו מחכים בקוצר רוח כדי להוכיח את יכולותינו עם קבלת התקציב החדש".