אתר התיירות airbnb משיק מגזין מודפס עולמי

המגזין החדש, שייצא אחת לרבעון על 128 עמודיו, יושק ב-18 אלף עותקים למארחים של airbnb ברחבי העולם

שלושה שבועות אחרי שאתר הטכנולוגיה הוותיק CNET הודיע על השקת מגזין רבעוני מודפס, גם אתר התיירות המפורסם airbnb הולך נגד הזרם ומצביע על כך שמבחינת חברות הטכנולוגיה, הפרינט עדיין לא מת.

החברה, שמציעה שירות להשכרת חדרים ודירות פרטיות לחופשות במחירים מוזלים ומנסה לשנות את תרבות הלינה ברחבי העולם, תשיק ביום שישי הקרוב את המגזין Pineapple, שיופץ במסגרת כנס החברה Airbnb Open בסן פרנסיסקו, קליפורניה.

המגזין החדש, שייצא אחת לרבעון על 128 עמודיו, יושק ב-18 אלף עותקים למארחים של airbnb ברחבי העולם. בנוסף, עותקים נוספים יימכרו בחנויות ספרים ודוכני עיתונים ברחבי צפון אמריקה ואירופה בתמורה ל-12 דולר או 11 אירו. באופן מפתיע, המגזין של airbnb לא כולל בשלב זה פרסומות.

מנכ"ל airbnb, ג'ונתן מילדנהול, הסביר את המהלך ואמר כי "Pineapple ישלב את הצדדים האמוציונליים והפרקטיים של התיירות באמצעות מדריך מקיף לשכונות ולערים ברחבי העולם".

בחברה הסבירו כי כל גיליון יתמקד בשלוש ערים שונות, כשסן פרנסיסקו, לונדון וסיאול יעשו את הבכורה בגיליון הראשון. ב"ניו יורק טיימס" ציינו כי שלוש ערים אלה נבחרו, ככל הנראה, לאור העובדה שהרשויות המקומיות היו מאוד תומכות כלפי המודל והשירות של airbnb, בניגוד לערים אחרות בעולם שהערימו ומערימות קשיים על מודל שיתוף והשכרת דירות פרטיות לצורכי תיירות.