אוהד שרוף: ניר ברקת שכר תא צפייה למשחקי הפועל י-ם

ראש העיר הוא בין אלו ששילמו על תא צפייה ב'פיס ארנה' החדש ("שילם מכיסו הפרטי, בסכום מלא וללא הנחה"); מחיר שכירת תא: החל מ-200 אלף שקל לעונה

פיס ארנה ירושלים / צלם: ששון טירם

הכניסה של הפועל ירושלים כדורסל לפיס ארנה הביאה מספר אנשי עסקים להשקיע סכומי כסף גדולים בקבוצה - באמצעות שכירת תאי צפייה באולם החדש. השם המעניין ברשימה הוא ראש העיר ניר ברקת, שנחשב לאוהד מושבע של הקבוצה - ושילם מכיסו הפרטי על שכירת תא צפייה בארנה (מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "ראש העיר שכר את תא הצפייה מכספו הפרטי בלבד, בסכום מלא וללא כל הנחה, התמורה שולמה להפועל ירושלים"). בהיכל החדש 16 תאי צפייה יוקרתיים, שמושכרים על-ידי חברת אריאל, המנהלת עבור עיריית ירושלים את הארנה, ועל-ידי הפועל ירושלים. בכל תא ניתן לאכלס 16 אנשים. 12 מ-16 התאים כבר הושכרו לעונת המשחקים הקרובה.

לשוכרים ניתנת האפשרות לקבל תאים רק למשחקי הכדורסל של הפועל ירושלים, ואלו מתומחרים בסכום של 200-300 אלף שקל לעונה; או לכלל האירועים התרבותיים המתקיימים בארנה (לורד אוף דה דאנס, מותק של פסטיבל, פסטיגל, והופעות של זמרים מקומיים ובינלאומיים) כולל משחקי הפועל, ואלו מתומחרים ב-290-360 אלף שקל לתא.

בין רשימת שוכרי התאים לעונת 2014/15 אפשר למצוא בין היתר את חברת מובילאיי, את איש העסקים סימו טובול (טובול חומרי בניין), אבי שומר (מנכ"ל צומת ספרים), יוני פארן (מנכ"ל דורי מדיה). יתר התאים הושכרו על-ידי גורמים פרטיים שסירבו להיחשף.

הפיס ארנה נחנך לפני כחודשיים והוא משמש כאולם הביתי של הפועל ירושלים כדורסל, ובנוסף משמש את העירייה למגוון פעילויות תרבות. בבניית האולם החדש הושקעו על-פי הערכות 398 מיליון שקל.

תא צפייה בפיס ארנה ירושלים / צלם: ששון טירם
 תא צפייה בפיס ארנה ירושלים / צלם: ששון טירם