"רק אחרי הסרטן הבנתי שאני צריכה לעצור"

בגיל 20 כבר גלגלה מרב אורן מיליוני שקלים בשנה, כשהקימה חברת קידום מכירות, ואז מכרה 60% למקאן-אריקסון של אילן שילוח ■ עכשיו היא מקימה מרחב עבודה משותף לנשים יזמיות כדי לתת להן את מה שחסר לה - סביבת עבודה תומכת ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

מרב אורן / צילום: איל יצהר
מרב אורן / צילום: איל יצהר

על שומר מסך הנייד של מרב אורן כתוב באותיות גדולות "Hold the horses" - שלוש מילים המזכירות לה בכל רגע נתון לעצור לרגע, להאט ולהקשיב לעצמה. אורן, 46, יזמית, מייסדת ומנכ"לית חברת Agora, לניהול ועיצוב פרויקטים במרחב הציבורי, מקימה בימים אלה את WMN - מרחב עבודה משותף לנשים יזמיות וסטארט-אפיסטיות ביריד המזרח (צפון נמל תל-אביב).

"רציתי לטרוף את החיים", היא מסבירה. בגיל 20 וקצת הקימה את BTL, לימים אחת מהחברות הגדולות במשק לקידום מכירות והפקת אירועים. "חברתי לשותף, אלי לוי, שהיה המפיק הכי גדול של הפסטיבלים באותם ימים. מחזור המכירות הגיע תוך שנים מעטות למיליונים. בגיל 27 קניתי את החלק של לוי, והיו תחתיי 40 עובדים.

"זה היה מטורף. הרווחתי יותר ממה שאני מרוויחה היום. הייתי נכנסת לחנויות הכי יקרות בתל-אביב, והמוכרות היו מסתכלות עליי כמו שהסתכלו על ג'וליה רוברטס בסצנה המפורסמת מ'אישה יפה'. הייתי ממלמלת לעצמי: '40 אלף שקל, 40 אלף שקל', מזכירה לעצמי שזה הסכום שכרגע הרווחתי ואני יכולה לקנות מה שאני רוצה. זו הייתה תקופה שאספנו כסף מהרצפה: השקה למיקרוסופט, הפקת מיזוג לנס טכנולוגיות, אירוע בקיסריה לעובדי טמפו, לא היה רגע דל".

*** הכתבה המלאה - במגזין "ליידי גלובס" הנמכר בסטימצקי.