"נתניהו תקוע על הר הבית בזמן שמחירי הדירות עולים"

מפלגת העבודה בתגובה לנתוני השמאי: "בזמן שנתניהו ולפיד מתקוטטים על חוק הלאום אזרחי ישראל רואים את חלום הדירה הולך ומתרחק"

בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס

ביקורת במפלגת העבודה על רה"מ נתניהו נוכח המשך העלייה במחירי הדירות, וזאת לאחר פרסום נתוני השמאי הממשלתי הבוקר (א'). לפי הנתונים, מחירי הדירות בערים הגודלות עלו ב-0.3% ברבעון השלישי לעומת הרבעון השני וקפצו ב-4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

"ממשלת נתניהו תקועה על הר הבית בזמן שמחירי הבתים בישראל ממשיכים לעלות", נמסר ממפלגת העבודה. "בזמן שנתניהו ולפיד מתקוטטים על חוק הלאום אזרחי ישראל רואים את חלום הדירה הולך ומתרחק. כל יום נוסף של הממשלה הזאת תוקע את ישראל עמוק בבוץ, בכלכלה, בדיור ובביטחון והגיע הזמן שתפנה את מקומה".

ח"כ איציק שמולי (העבודה) הוסיף כי "הממשלה אומרת לצעירים לחכות כי אוטוטו מחירי הדיור יורדים ובינתיים התוצאה הפוכה לגמרי - המחירים לא מפסיקים לעלות והצעירים מפסידים יותר ויותר. האבסורד הוא עד כדי כך גדול שהזמן שהתבזבז על ויכוחים סביב תוכנית מע"מ 0% כבר 'אכל' את מרבית ההטבה. יש הרבה כישלונות חמורים לממשלה הזאת - אבל החידלון בתחום הדיור מתעלה מעל כולם. פשוט שערורייה".