עד לא מזמן, מן הסתם לא שמעתם על משפחת נוימן וקבוצת אלון. לפני כשנה, כשעסקת אי.די.בי עמדה על הפרק (לפני שההתמודדות הוכרעה לטובת קבוצת אלשטיין-בן-משה - ה' מ'), לראשונה נחשפנו כולנו לשחקנית העסקית החדשה בשכונה, כשהקבוצה חברה לקבוצת דנקנר-גרנובסקי (יחד עם אחרים).
עבור האחים צחי וחן נוימן, שעומדים בראש הקבוצה, זה היה שיעור מזורז בתקשורת. "היינו בשוק", הם מודים היום. "היה איזה שלב שהעסקה הפכה ליותר מדי 'מסטיק' ואיבדה את הטעם הטוב. גם אנחנו הגענו לאיזו תחושה של מיצוי, של אפתיות, מין גישה של 'מה שצריך לקרות, יקרה'. הצטרפו לקבוצה יותר מדי גורמים והתחילו מלחמות יהודים, וזה עוד לפני שהייתה עסקה. אמרנו שאם זה ככה באותו השלב, מה יהיה אחר-כך? בעקבות זאת, גם החלטנו שמעכשיו לא נעשה עסקאות שהן לא בשליטה מלאה שלנו. אנחנו רוצים לעשות עסקים לא פוליטיקה".
קבוצת אלון, שהקים אביהם, כוללת רשת של 16 מוסכים לרכבי עבודה בפריסה ארצית, שמספקת את כל סוגי השירות. "משאית שמתפקדת לעבודה לא יכולה לעמוד רגע אחד במוסך, ולכן יש חשיבות מכרעת לכך שהשירות יהיה מהיר", אומר צחי. "ופה אנחנו נמדדים. אם לקוח מגיע אלינו עם רכב העבודה שלו ואומר שהוא צריך את זה למחר בבוקר, נעבוד על 4 לפנות בוקר כדי לספק לו את זה".
הכתבה המאלה - במגזין G
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.