סדרת הדרמה "אלנבי" של ערוץ 10 נמכרה להפקה בברזיל

זכויות סדרת הריגול "תא גורדין" של yes וקשת נמכרו לדרום קוריאה

"אלנבי", סדרת הדרמה של ערוץ 10, עוברת לברזיל: חברת TNT ברזיל, הנמצאת בבעלות תאגיד המדיה טרנר, רכשה את זכויות השידור של הסדרה הישראלית.

בעקבות המכירה, שנעשתה באמצעות ארמוזה פורמטס של אבי ארמוזה, הסדרה תעבור התאמה מקומית ותיקרא "Rua Augusta" - הרחוב הכביכול מקביל של אלנבי בסאו פאולו והידוע בחיי הלילה השוקקים שלו.

העונה תהיה בת 8 פרקים ותיכנס להפקה בתחילת 2015.

"אלנבי" נוצרה על-ידי גדי טאוב ומבוססת על רב-המכר שלו, ומגוללת את סיפור חיי הלילה האפלים של תל-אביב, בכיכובם של אביב אלוש ומורן אטיאס ובהפקת ינוסן הפקות. זו הפעם הראשונה שהסדרה, שזכתה לרייטינג ממוצע של 13.4%, תשודר מחוץ לישראל.

רוג'ריו גאלו, סגן נשיא ב-Turner International do Brasil, התייחס לרכישה ואמר כי "הדמיון בין רחוב אלנבי הישראלי ורחוב אוגוסטה מדהימים: שניהם מהווים חלק מההיסטוריה של העיר ומרכז של חיי לילה, ובו-זמנית טומנים בחובם צד אפל מלא בסקס, סמים ורוק כבד מאד. אלה מרכיבים נהדרים לסדרת טלוויזיה משובחת".

"תא גורדין" מגיע לדרום-קוריאה

בתוך כך, סדרת הריגול של yes וקשת, "תא גורדין", ממשיכה את ההצלחה. אחרי שנמכרה לעיבוד אמריקאי עבור רשת NBC ועברה התאמה לרוסיה, היא מגיעה עכשיו לדרום-קוריאה. הזרוע הבינלאומית של קשת, KI, מכרה את הזכויות לסדרה, שהופקה על-ידי טדי הפקות, לרשת KBS הדרום-קוראנית.

הסדרה תזכה לשם "SPY", ופורמט התסריט יעובד ויופק על-ידי חברת IMTV, כקופרודוקציה ישראלית-קוריאנית. הפקת העונה הראשונה תחל בקרוב וצפויה לעלות לשידור בתחילת 2015.

הסדרה הישראלית, בכיכובם בין היתר של רן דנקר, מוני מושונוב, אביב אלוש ומארק איווניר, שודרה ב-yes ובקשת, והעונה החדשה שלה צפויה לעלות בשבוע הבא ב-yes.

הפורמט המקורי של "תא גורדין" נוצר על-ידי רון לשם, עמית כהן, גיורא יהלום ודני סירקין.