מזור מזנקת ב-6.3%: מכרה מערכת לרשת בריאות בארה"ב

אורי הדומי: "האסטרטגיה שלנו להשיג דריסת רגל בבית חולים בודד, מאפשרת טיפוח מערכת יחסים גם עם ארגוני האם של אותו בית חולים. גישה זו הובילה למכירה נוספת של מערכת ולהסכם, הבונה תשתית למכירת מערכות נוספות ברשת בריאות זו בעתיד"

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, הודיעה היום על מכירת מערכת Renaissance לאחת מרשתות הבריאות הקתוליות הגדולות בארה"ב.

מזור חתמה על הסכם עם רשת בריאות זו להקמה ומיסוד של תשתית למכירת מערכות נוספות ומוצרים מתכלים ברשת. בחברה מציינים כי מזור מכרה ברבעון השני של שנת 2013 מערכת Renaissance לאחד מבתי החולים ברשת זו.

"האסטרטגיה שלנו להשיג דריסת רגל בבית חולים בודד, מאפשרת טיפוח מערכת יחסים גם עם ארגוני האם של אותו בית חולים. גישה זו הובילה למכירה נוספת של מערכת ולהסכם, הבונה תשתית למכירת מערכות Renaissance נוספות ברשת בריאות זו בעתיד. מדובר בהסכם רביעי בארה"ב עליו חותמת מזור עם רשת בפריסה ארצית, אשר מסייע לנו בהעלאת המודעות למערכת בשוק האמריקאי", אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה. "אנו ממשיכים לבסס צבר הזמנות רחב, ואנו סמוכים ובטוחים כי נצליח לתרגם פעילות זו למכירה של מערכות נוספות".