גינדי החזקות ושיכון ובינוי זכו במכרזים ל-380 דירות בכפר יונה

בסך הכל ישלמו שתי החברות כ-107.3 מיליון שקל לקופת המדינה בעבור הקרקע

פועלים באתר בנייה / צילום: איל יצהר
פועלים באתר בנייה / צילום: איל יצהר

שתי זוכות במכרז של רשות מקרקעי ישראל בכפר יונה.

חברת גינדי החזקות זכתה במגרש שמאפשר בניית 284 יחידות דיור כאשר הציעה כ-80 מיליון שקל על הקרקע. בתוספת דמי הפיתוח, מאמיר סכום זה לכ-101.7 מיליון שקל המשקפים 358.2 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. למגרש זה הוגשו שש הצעות בסך הכל וההצעה הזוכה נמוכה משומת רמ"י בכ-26 מיליון שקל.

החברה השנייה שזכתה היא שיכון ובינוי נדל"ן שזכתה במגרש המאפשר בניית 96 יחידות דיור. הצעתה הזוכה של החברה עמדה על 27.36 מיליון שקל ולמכרז זה הוגשו שבע הצעות סך הכל. בתוספת דמי הפיתוח במגרש, זכייתה של החברה משקפת שווי קרקע ליחידת דיור עם פיתוח בגובה 365.1 אלף שקל. גם ההצעה הזו הייתה נמוכה מהשומה שפרסמה רמ"י למגרש.

בסך הכל ישלמו שתי החברות כ-107.3 מיליון שקל לקופת המדינה בעבור הקרקע.

מגינדי החזקות נמסר היום בעקבות זכייתה במגרש כי: "בחצי השנה האחרונה רכשה החברה למעלה מ-1,600 יחידות דיור ובהשקעה כוללת של 2.3 מיליארד שקל. המכרז הנוכחי מצטרף לשני מכרזים גדולים בהם זכתה החברה רק בחודש האחרון בתל אביב וקרית גת". בכוונת החברה לבנות במגרש 10 בניינים בגובה שמונה קומות שיכללו דירות 3, 4, 5 חדרים ודירות מיוחדות.

שלומי אברהם, מנהל העסקים הראשי של גינדי החזקות אמר היום: "החברה נמצאת בתנופת צמיחה ומרחיבה את פריסת הפרויקטים שלה מחוץ לאזור המרכז. הן כפר יונה והן בכרמי גת בעלי פוטנציאל צמיחה משמעותי וצפויים להרחיב את המעגל. מדובר באזורי ביקוש הנמצאים בפיתוח מתקדם של תשתיות, חינוך וסביבה ירוקה, בקרבה לצירי תנועה מרכזיים ובסמיכות לכביש 6".