כוננות ספיגה: אמזון משיקה חיתולים לתינוקות במחירי רצפה

תמכור חבילה של 40 חיתולים ב-7.99 דולר, מחיר של 19 סנט לחיתול

ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון לא עוצרת: בשנים האחרונות היא מנסה להיכנס לתחום הטכנולוגיה ולהתחרות מול יצרניות סמארטפונים וטאבלטים שמשווקים את מוצריהם דרך האתר הפופולרי שלה, ועכשיו היא מנסה להיכנס לתחום אחר - חיתולים ומגבונים לתינוקות.

תחת השם "Amazon Elements" החברה משיקה את המוצרים החדשים לתינוקות עבור לקוחות שירות הפרימיום שלה - Amazon Prime - במחירים נמוכים ביותר לשוק האמריקאי.

כך, אמזון תמכור חבילה של 40 חיתולים ב-7.99 דולר, מחיר של 19 סנט לחיתול. המתחרות הגדולות בתחום - מהאגיס ועד פמפרס - מוכרות חיתול בודד בטווח של 24-34 סנט.

המחירים של אמזון נחשבים נמוכים או פחות או יותר זהים למחירי חיתולים שנמכרים במבצע בישראל במחיר של 80 אגורות לחיתול.

המהלך אמנם יכניס את אמזון לתחרות ישירה מול האגיס ופמפרס, שמוכרות בעצמן חיתולים דרך האתר המקוון, אך גם יהווה צעד ראשון לקראת השקת מוצרי צריכה נוספים תחת מותג הבית של אמזון.

המוצרים החדשים יימכרו, כאמור, למנויי שירות הפריים של החברה, שעלותו 99 דולר בשנה. בין יתר השירותים שמוצעים למנויי הפריים - שירות למשלוחים תוך יומיים וגישה חינמית לסדרות טלוויזיה, סרטים ומוזיקה.

באמזון לא הגיבו לפניית בלוג הטכנולוגיה re/code באשר לאפשרות שאמזון תמכור את החיתולים שלה לכלל לקוחות האתר, כך שעדיין לא ברור מה הכוונה של אמזון מבחינת הכניסה לשוק הזה, והאם היא תצליח לערער את ההגמוניה של האגיס ופמפרס בתחום.