ועידת ישראל: נותנים כבוד לגיל שויד, איש השנה של "גלובס"

הנשיא ריבלין, שויד, חולדאי, ויגודמן, אנדורן, פלוג, פטרבורג, סמסונוב, קינן, פישמן, בורוביץ' - מי הגיעו לפתיחת ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס", ועל מה הם דיברו?

מיטל דנינו וגיל שויד / צילום: איל יצהר
מיטל דנינו וגיל שויד / צילום: איל יצהר

יריית הפתיחה של ועידת ישראל לעסקים 2014 של "גלובס" נורתה אמש (מוצ"ש) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

בין האורחים שאווררו את מחלוצותיהם והגיעו אתמול: גיל שויד, שהוכתר כאיש השנה של "גלובס"; אורן חדד, מנכ"ל אוטו איטליה; יעקב הלפרין, מנכ"ל אופטיקה הלפרין; חיים רומנו; צבי סטפק; עמוס שפירא; ח"כ אבישי ברוורמן; יוסי בכר; יואב הורוביץ; גיל סמסונוב; איזי בורוביץ'; יואל פלדשו; יצחק פטרבורג; אבי כץ; יצחק לקס; ערן כהן; דוד מימון; אורן הלמן; רמי לוי; אילן ישועה; אלי לביא; אייל רביד; ירון צפדיה; אמיר ברמלי; חגי בדש; אריאל פינטו; רוני מאנה; ג. יפית; יונה ויזנטל; אליעזר, אייל, ענת ורונית פישמן; יפה ויגודסקי.

הערב נפתח במופע מחול - תולדה של פרויקט משותף של "גלובס" ובית האמנים "יפו קריאייטיב" - קהילת אמנים ויוצרים והסתיים בהופעה של הזמרת אסתר רדא.

ועידת ישראל 2014 / צילום: איל יצהר, תמר מצפי ואוריה תדמור
 ועידת ישראל 2014 / צילום: איל יצהר, תמר מצפי ואוריה תדמור

ניחוח בחירות בוועידת ישראל לעסקים

הבוקר (א') הגיעו כל המי ומי בביצה העסקית לקחת חלק במליאת הפתיחה ולשמוע את נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שאמר כי "תמיד השאלות היו או ביטחון או חברה - אבל היום, אחרי המחאה, צריך למצוא מענה לגם וגם, לא עוד 'או או'. מפלגות שמתייחסות רק לנושא מסוים, ולא נותנות מענה לכלל הבעיות שאנחנו מתמודדים איתן רק יוצרות בעיות".

בין האורחים שגדשו הבוקר את מליאת הפתיחה: רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב; ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים; ד"ר ג'ייסון פורמן, יו"ר מועצת היועצים הכלכליים של הבית הלבן ויועצו הכלכלי הבכיר של נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

בהמשך, במליאה השנייה שכותרתה "מבט קדימה - לנצח בסביבה תחרותית", דיברו ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע; יעל אנדורן, מנכ"לית משרד האוצר; מולי אדן, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל; רפי מאור, יו"ר התעשייה האווירית; וד"ר קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל.

ועידת ישראל לעסקים 2014 / צילום: איל יצהר, תמר מצפי ואוריה תדמור
 ועידת ישראל לעסקים 2014 / צילום: איל יצהר, תמר מצפי ואוריה תדמור

לוגו ועידת ישראל לעסקים
 לוגו ועידת ישראל לעסקים