חדשות הרכב: הצצה לפרארי החדשה והחזקה ביותר אי פעם

פרארי וחושפת בדובאי את דגם האף איקס איקס קיי קונספט בעל בעל מנוע וי 12 שמפיק 1035 כוחות סוס ■ וגם: חדש בארץ - רכבי שטח אמיתיים במחיר של משפחתית

היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: נהיה עם פרארי שלא מסתפקת בלה פרארי האימתנית וחושפת בדובאי את דגם האף איקס איקס קיי קונספט בעל הספק של 1035 כוחות סוס; חדש בארץ: רכבי שטח אמיתיים במחיר של משפחתית; נהיה עם הדי בי 10 עוצרת הנשימה שתיקח חלק בסרט ג'יימס בונד החדש; בפינת הטמבון נהיה עם ילד מתוק עם חלום לא שגרתי שהוגשם ועם אופנוע טרייל שיצא לנסיעה שגרתית על מתקן רכבת הרים; חג המולד קרב - מהן המתנות המוטוריות הכי מבוקשות באי ביי; וולבו לא מסתפקת במבחני ריסוק סטנדרטים במכון תקנים; נסיים עם הרגעים הגדולים של אליפות העולם בראלי 2014.

אנחנו יוצאים לסיבוב העולמי יחד עם פרארי והמכונית החזקה ביותר שיצאה אי פעם משערי המפעל במודנה שבאיטליה. אחרי שחשבנו שהיצרן האיטלקי המופלא נגע בפסגת העוצמה עם הפרארי ההיברידית שעונה לשם "לה פרארי", מסתבר כי האיטלקים רק הכינו את התשתית לדבר הבא עם דגם משודרג בעל מנוע וי 12 אימתני שמפיק 1035 כוחות סוס ושנקרא אף איקס איקס קיי קונספט.

מדובר בפרארי שקיבלה תוספת של מערכת קרס חשמלית שדוחפת את המכונית למהירויות מטורפות וגם את חשבון הבנק של הקונים שלה שישלמו 3.1 מיליון דולר ליחידה. המכונית הוצגה במסגרת חגיגות סיום השנה של פרארי במסלול יאס מרינה באבו דאבי. באירוע לקוחות מיוחדים במינם, כאלה שנבחרו בקפידה שיוכלו לא רק לנהוג במפלצת האדומה אלא גם לקחת אותה הביתה למרות שהיא מיועדת לנסיעה רק במסלולים.

צפו בתוכנית המלאה...