התוכנית הנצפית ביותר בארה"ב ב-2014: סדרת המתח "NCIS"

מדירוג שבחן רק תוכניות ריאליטי וסדרות עולה כי "NCIS" וסדרות הספין-אוף שלה מובילות בפער ניכר במספר הצופים

סדרת המתח "NCIS" היא התוכנית הנצפית ביותר בשנה החולפת בארה"ב. למעשה, ההישג של יוצרי הסדרה גדול במיוחד, שכן שתי סדרות-בת - "NCIS ניו-אורלינס" ו-"NCIS לוס אנג'לס" - הגיעו גם הן לצמרת טבלת התוכניות הנצפות.

לפי נתוני חברת המחקר נילסן, בסך-הכול צפו ב-"NCIS" כ-17 מיליון צופים בממוצע בפרק. בסדרות-הבת צפו כ-15 מיליון צופים. סך הצפייה כולל את מספר הצופים שראו את התוכנית בלוח השידורים המקורי ובצפייה נדחית באותה יממה.

הדירוג הנוכחי כולל רק תוכניות מתוסרטות או ריאליטי, ואינו כולל אירועי ספורט או משדרים חדשותיים.

תוכניות בולטות נוספות הן "The Big Bang Theory", שהגיעה למקום השני בטבלה; והנציגה היחידה של רשתות הכבלים בעשירייה הפותחת היא "המתים המהלכים" של רשת AMC.

הירידה המתמשכת בז'אנר הריאליטי באה לידי ביטוי גם בדירוג הנוכחי. רק שתי תוכניות הגיעו לעשירייה הפותחת - "לרקוד עם כוכבים" של רשת ABC, שרשמה 13.8 מיליון צופים, ו"The Voice" של NBC, שהגיעה למקום השמיני עם 12.3 מיליון צופים. לרשת FOX לא הייתה נציגות בעשירייה הפותחת.

יש לציין כי הטבלה אינה מודדת צפייה נדחית מעבר ליממה שבה שודרה לראשונה התוכנית, ולכן מספר הצופים בפועל הוא גבוה בהרבה. הטבלה גם אינה מתייחסת לצפיות אונליין, אשר גם הן מקפיצות בהרבה את המספרים. הערך העיקרי של הדירוג הוא היכולת שלו לשקף את העדפות הצופים במהלך צפייה בלוח השידורים הלינארי.

מספר הצופים הממוצע בכל פרק
 מספר הצופים הממוצע בכל פרק