לוינשטין נכסים רכשה 50% מבנין משרדים ומסחר במודיעין

החברה רכשה 50% מהזכויות בבניין בעבור כ-33 מיליון שקל ■ מדובר בבניין משרדים בשם "בית אטריום" הממוקם ברחוב המעיין באזור התעסוקה הממוקם בחלקה הצפון מערבי של העיר

שאול לוטן / צלם: תמר מצפי
שאול לוטן / צלם: תמר מצפי

חברת לוינשטין נכסים נכנסה לשותפות בבניין משרדים חדש באזור התעסוקה של העיר מודיעין. החברה רכשה 50% מהזכויות בבניין בעבור כ-33 מיליון שקל. מדובר בבניין משרדים בשם "בית אטריום" הממוקם ברחוב המעיין באזור התעסוקה הממוקם בחלקה הצפון מערבי של העיר. את הבניין יזמו החברות סולומון אחזקות ו-CPM, ובמסגרת העסקה שנסגרה כעת רכשה חברת לוינשטיין את חלקה של סולומון אחזקות ותהיה שותפה בבעלות בבניין עם חברת CPM.

הבניין, הכולל שטחי משרדים ושטחי מסחר, מתנשא לגובה 5 קומות וכולל 8000 מ"ר בנוי ו-165 מקומות חנייה. שטחי המסחר בבניין כוללים כ-450 מ"ר והושכרו לבית קפה ומסעדה. קבלן הביצוע של הפרויקט הייתה חברת בסט ואדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר.

מדובר בבניין שבנייתו הושלמה לאחרונה ונכון להיום הוא נמצא בהליכי אכלוס. מקבוצת לוינשטיין נמסר היום כי בין השוכרים ניתן למצוא חברות ביוטק, הייטק וחברות לניהול פרויקטים שעברו מירושלים ותל אביב-יפו למודיעין. במקביל, גם משרדי הנהלת חברת CPM ימוקמו בבניין. דמי השכירות הממוצעים עומדים על כ-45 שקל למ"ר ברמת מעטפת וכ-65 שקל למ"ר ברמת גמר. דמי הניהול בפרויקט עומדים על כ-15 שקל למ"ר.

בדיווח של החברה לבורסה ציינה החברה כי אכלוס הבניין צפוי להסתיים במחצית השנה הבאה והוא צפוי להניב תשואה שנתית נטו בגובה כ-8.3%. עוד דיווחה החברה כי מימון העסקה יתבצע ממקורות עצמאיים ומימון בנקאי. עוד מציינים בחברה כי נכון להיום נחתמו 100% מחוזי השכירות לכלל שטחי המסחר והתעסוקה כאשר 60% מהבניין בשלבי איכלוס והתאמות.

שאול לוטן מנכ"ל חברת לוינשטין אמר היום: "אזור התעסוקה של מודיעין מתפתח וצומח בהדרגה יחד עם גדילת העיר וזהו תהליך טבעי הקורה בכל עיר שגדלה ומתפתחת. רכישת המבנה הינה סינרגטית והמשך ישיר לפעילות הקבוצה במודיעין".

ליווי העסקה נעשה ע"י משרד עורך דין זהבי ועו"ד ורד לזר ארביב, משרד התיווך פרופטק נכסים ורואה החשבון גיא עמוסי.