מועדון "בהצדעה" המאגד מילאומניקים משיק כרטיס אשראי ייעודי

זאת בשיתוף לאומי קארד ■ במקביל, מועדון הצרכנות "אשמורת" של הסתדרות המורים מרחיב את ההטבות

כרטיס אשראי של מועדון בהצדעה
כרטיס אשראי של מועדון בהצדעה

היום (ב') השיק מועדון "בהצדעה" לעמיתיו כרטיס אשראי, אותו מנפיקה לאומי קארד. המועדון מעניק הטבות ל-300 אלף עמיתים - חיילים משוחררים ואנשי המילואים - והוא שייך לקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון ואגף כוח-אדם בצה"ל.

הזכאות להשתייך למועדון היא לכל מי שעשה מילואים למשך 21 ימים לפחות בתקופה של 3 שנים.

המועדון מרכז את ההטבות לעמיתים באתר אינטרנט ייעודי, והן כוללות בעיקר כרטיסים מסובסדים למופעים ולאתרי בילוי ועוד.

חברי מועדון שלא יוציאו כרטיס אשראי יוכלו להמשיך לקבל את ההטבות, אך חברים שיחזיקו בכרטיס האשראי (שפטור מדמי כרטיס) ייהנו מ-10% ברכישת ההטבות דרך אתר "בהצדעה" (20% בחודש הראשון). בשלב הבא מתוכנן המועדון להשיק הטבות נוספות.

בדומה למועדוני צרכנות אחרים, חברי מועדון "בהצדעה" זכאים מעתה לרכוש כרטיס נטען ב-15% הנחה, אותו יוכלו לממש ברשתות שונות (מגה ספורט, המשביר, פוקס, גולף ועוד). הנחות ברשת סופרמרקטים עדיין אין לעמיתי "בהצדעה".

ומדוע הצורך לעבור לפורמט של כרטיס אשראי? האינטרס של לאומי קארד ברור, ומצד מועדון בהצדעה מנמקים כי בעתיד יורחבו ההטבות ויצריכו כרטיס אשראי.

משווקים רבים מנסים לקבל מקום של כבוד בארנק: מועדוני הנוסע מתמיד של חברות התעופה, רשתות מזון, רשתות פארם, רשתות אופנה ומועדוני צרכנות.

הפיתוי נעשה באמצעות הטבות והנחות "ייחודיות" למחזיקי כרטיס האשראי, חלקן - יש לשים לב - מותנות במינימום שימושים חודשיים.

לריבוי כרטיס האשראי יש חסרונות ברורים, בעיקר אובדן השליטה על ההוצאות, ולכן מומלץ לחשוב היטב אם יש צורך בכרטיס אשראי נוסף.

הנחות נוספות למורים בהסתדרות המורים

מועדון הצרכנות "אשמורת" (של הסתדרות המורים) נוקט גם הוא מהלכים שמטרתם לחזק את מעמדו: המועדון מיתג עצמו מחדש תחת השם "אשמורת 360", ומבטיח להרחיב את ההטבות. במקביל, הוקם אתר מסחר חדש למועדון, וכרטיס האשראי עוצב מחדש.

מועדון "אשמורת" מונה 170 אלף חברים המחזיקים בכרטיס אשראי של ישראכרט. הרעיון העומד מאחורי המהלך, כפי שמסביר יורם אביזור, מנכ"ל אשמורת, הוא להעניק מעטפת היקפית של הטבות: "אם נמכור חבילת נופש באילת, נמכור גם הנחות למסעדות בעיר, וכשנמכור בית, נציע השלמות למטבח בהנחה".

מועדון "אשמורת" שייך להסתדרות המורים, כאשר גם לארגון המורים יש מועדון צרכנות עצמאי משלו, "תמורה".

אביזור כורך בהטבות "אשמורת" את תנאי השכר של המורים: "ב-5 השנים האחרונות המורים מגרדים את תחתית הסיר עם רמות השכר שלהם. אני לא יכול להשיג להם עוד בנטו, אבל אם נחסוך להם על המשכנתא, על הכניסה לקאנטרי או בקניות בסופר - זה 1,000 שקל בחודש לפחות. אני רוצה שהמורה תבוא הביתה לבעלה שמחזיק במועדון חבר או קרנות השוטרים, ושניהם יראו שהכרטיס שלה נותן את ההטבות הכי טובות", מסביר אביזור. "גם הספקים מבינים שמי שנותן יותר למורה, מגיע בעקיפין גם לילד או לנכד שלו".