פרשת השחיתות: מיסז'ניקוב שוחרר במפתיע למעצר-בית

השר לשעבר שוחרר ל-10 ימי מעצר-בית, לאחר שהמשטרה השתכנעה כי לא ישבש את החקירה ■ מלבד החשדות בגין שוחד, נבדק חשד שהשתמש בסמים

השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב, החשוד בפרשת השחיתות בשירות הציבורי, שוחרר היום (ד') במפתיע למעצר-בית של 10 ימים, זאת בהסכמת המשטרה. מיסז'ניקוב שוחרר לאחר שהמשטרה השתכנעה כי לא קיים חשש שישבש את המשך החקירה.

מלבד החשדות המיוחסים לשר התיירות לשעבר בגין שוחד, לוואלה! חדשות נודע כי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה חושדת כי מיסז'ניקוב השתמש בסמים. בידי החוקרים הצטברו עדויות על אודות אותו שימוש. עם זאת, במהלך חיפוש שביצעו בביתו לא נמצאו סמים. לדברי בא-כוחו של מיסז'ניקוב, עו"ד יובל ששון, נגד השר לשעבר לא מתקיימת חקירה בנושא זה.

"אנו ממשיכים לתת אמון במשטרה ובטוחים כי לאחר שקיבלו את גרסתו המלאה, גם החוקרים מבינים כי אין בסיס לחשדות נגדו", הוסיף עו"ד ששון. מיסז'ניקוב ימשיך לשתף פעולה עם חוקריו כפי שעשה עד כה, וכולי תקווה כי החקירה תסתיים במהרה, תוך קבלת גרסתו כי הוא חף מפשע".

לשר לשעבר מיוחסים חשדות של שיבוש הליכי חקירה, קבלת שוחד ותיווך בשוחד. מלבדו נעצרו כמה בכירים בישראל ביתנו ובשירות הציבורי, ובהם ראש מטה ישראל ביתנו, דאוד גודובסקי, החשוד בין השאר בקבלת שוחד, במתן שוחד ובתיווך בשוחד; ויו"ר דירקטוריון נתיבי תחבורה עירוניים (נ.ת.ע) המנהלת את פרויקט הרכבת הקלה בתל-אביב, אלכס ויז'ניצר, החשוד במתן שוחד, תיווך בשוחד וקבלת דבר במירמה.