מנהלת אגף במשרד התקשורת הגישה תלונה למבקר המדינה

נעמה הניג, מנהלת אגף יחסים בינלאומיים במשרד התקשורת, הגישה תלונה למבקר המדינה בשל ניסיון למנות תחתיה עובדת שבה לא רצתה ■ משרד התקשורת בתגובה: המינוי נעשה כדין ובאישור המנהלת

העימותים הפנימיים בצמרת משרד התקשורת לא נפסקים, וכעת אנו מדווחים כי מנהלת האגף לקשרי חוץ במשרד התקשורת, נעמה הניג, הגישה תלונה למבקר המדינה, יוסף שפירא, בשל ניסיון של מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, וסמנכ"לית משאבי אנוש, תמי לשם, למנות עובדת באגף שלה תחתיה, שלמינויה היא התנגדה.

לרוב תלונות מעין אלה מוגשות לנציבות שירות המדינה, אך הניג בחרה להגיש את התלונה למבקר המדינה, והדבר נודע לעובדי משרד התקשורת לאחר שהיא עצמה הפיצה מייל לכל העובדים במשרד.

המייל של הניג הופץ לאחר שהעובדת, שבעברה שימשה כקצינה בכירים ועסקה בתחום היחסים הבינלאומיים בצה"ל, טענה כי לא ניתנה לה ההזדמנות להוכיח את עצמה, וכי למעשה היא הוכשלה על-ידי הניג בכל תקופת הניסיון שלה.

נציין כי העובדת החליטה לעזוב את המשרד לאחר העימות, והיא הטיחה האשמות קשות על הדרך שבה נהגו בה והתייחסו אליה, מה שגרם כאמור להניג להגיב.

עוד נודע כי לאחר 5 חודשים של תקופת ניסיון, ניסו במשרד התקשורת להכשיר את המינוי למרות הסתייגותה של הניג, וככל הנראה זו הייתה עוד סיבה לתלונה שהגישה.

ממשרד התקשורת נמסר: "מינוי מנהלת תחום ארגונים בינלאומיים נעשה כדין. המכרז נערך על-פי כללי הנציבות ובליוויה, נמשך כ-7 חודשים וכלל מרכזי השמה וועדת בוחנים. המכרז נערך בהשתתפותה של מנהלת האגף, שהייתה חלק אינטגרלי מהליך הבחירה של ועדת הבוחנים במכרז, והצביעה בעד המועמדת שנבחרה. אין בדעת המשרד להתייחס לרכילויות עובדים שנשמעו לכאורה במשרד".