רייטינג: מעל מיליון צופים במוצ"ש ב"מירוץ למיליון" של רשת

שיפור בנתונים לתוכניות ששודרו בערב שישי ■ "הכוכב הבא" של קשת עם 830 אלף צופים

זכיינית ערוץ 2 רשת פותחת את השנה האזרחית החדשה ברגל ימין עם ההצלחה הנמשכת של "המירוץ למיליון". 1.066 מיליון צופים לפרק ששודר במוצאי שבת ונתח צפייה גבוה במיוחד לתוכנית ששודרה ביום רביעי - 45.4%, עם הנתון הגבוה למשדר יום רביעי שלו, על אף שידורו בערב השנה החדשה.

"הכוכב הבא" של קשת לא נמצאת הרבה מאחוריה, עם 830 אלף צופים למשדר הגבוה יותר שלה השבוע.

נתון צפייה גבוה ל"עובדה"

שתי תוכניות הריאליטי, שכבר ידעו בימיהן נתונים גבוהים משמעותית, מסמלות את העידן הנוכחי של נתוני הצפייה בז'אנר - נתונים טובים מאוד, אך מתונים ולא מפלצתיים. זאת כמובן לפני "האח הגדול" ו"מאסטר שף" שישובו ככל הנראה במהלך השנה הקרובה, אז נראה את מצבה האמיתי של הסוגה.

"עובדה" מספקת נתון גבוה לעונה זו שלה עם רייטינג של 27.1% במשקי-בית יהודיים ו-760 אלף צופים בכלל האוכלוסייה; ואילו "מצב האומה" של רשת במוצאי שבת מגיעה לנתון מוצלח מאוד של 25.6%, וזאת רגע לפני חזרת "ארץ נהדרת" למסך.

גם יום שישי משתפר: אחרי זמן רב, "אולפן שישי" של חדשות 2 מגיעה לרשימת התוכניות הנצפות של השבוע (בקרב אלפי צופים באוכלוסיה הכללית) עם 588 אלף צופים, וכך גם "הכל הולך" של רשת עם 628 אלף צופים. תוכנית הבכורה של "סלבריישן", בהגשת כתב "ידיעות אחרונות" צחי קומה, משיגה אף היא נתון לא רע בכלל לשעת שידורה המאוחרת - 14.1%, בזכות הריאיון הזוגי הראשון של אייל ורוסלנה גולן.

בערוץ 10 מתחילים להרגיש את תוצאות העדר ההשקעה ברבעון המסתיים הקודם, ושידורים חוזרים מתחילים למלא את המסך. בולטת לחיוב היא "המטה" בהגשת נדב פרי, שהגיעה לשיא מאז עלייה 9.4% צפייה.

רייטינג 5/1/15
 רייטינג 5/1/15