מסתמן: תקציב אלטמן יטופל במשרד הפרסום מנצ'

היקף תקציב הקריאייטיב, הכולל את המותגים אלספה ומגה גלופלקס, צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל במחירים ריאליים

משרד הפרסום הצעיר מנצ' יכול לרשום לעצמו הישג משמעותי: ל"גלובס" נודע כי מנצ' נמצא בישורת האחרונה של סיכומים מסחריים עם חברת אלטמן.

אלטמן משווקת תופסי מזון ומוצרי בריאות רבים, שרובם אינם מקבלים תמיכה פרסומית מסיבית, אך יוצאי הדופן שבהם הם המותגים אלספה ומגה גלופלקס.

על תקציב הפרסום של אלטמן התמודדו גם משרדי הפרסום מקאן תל-אביב, ליאו ברנט, y&r ישראל ו-kda. היקף התקציב צפוי לעמוד על 12 מיליון שקל במחירים ריאליים.

כפי שנחשף ב"גלובס", על רקע חילופי מנהלים בחברה ועם כניסתה של גלי ניר לתפקיד המנכ"לית, הוחלט באלטמן לצאת למכרז על תקציב הפרסום, עם העדפה ברורה למשרדים בינוניים וקטנים. זאת, מתוך תפיסה שבמשרד גדול עלולה החברה להיבלע בין שאר התקציבים.

המכרז היה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן. באלטמן ביקשו מהמשרדים, בין היתר, מצגת למיתוג כולל של החברה.

שלא לייחוס אומרים גורמים בתעשייה כי הכף נוטה לכיוון מנצ', מאחר שהם הציגו הן יכולות הן בדיגיטל (דרך אחד הבעלים דני צ'חנובר, שבבעלותו גם חברת הדיגיטל קיו דיגיטל) והן בקריאייטיב (שהובל על-ידי השותף יניב מלינרסקי).

מאחר שבאלטמן התגבשה התפיסה כי לדיגיטל יהיה מקום חשוב בתמהיל הפרסומי, נטתה הכף בסופו של דבר לטובת מנצ'.

עם זאת, עד לשלב הזה לא נחתם עם מנצ' חוזה, ובשלב זה מתקיים דיון על התנאים המסחריים, מה שאומר כי ייתכנו שינויים של הרגע האחרון.

בעלי משרד פרסום מנצ' - יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'חנובר - הם אמנם דמויות ותיקות יחסית בענף הפרסום, אך כמשרד הם פועלים פחות משנתיים. עם לקוחותיהם נמנים רקיט בנקיזר, mysupermarket ועוד.

מאלטמן נמסר בתגובה: "טרם התקבלה החלטה, נשמח לעדכן כשתתקבל".

ממנצ' לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.