בעקבות ההתנפלות: 012 מובייל עצרה את מבצע "סלולר לכל החיים"

המבצע שהשיקה החברה בתחילת השבוע - חבילה ב-39 שקל - טלטל עוד יותר את שוק הסלולר והפיל את מניות התקשורת בבורסה ■ הערכות: יותר מ-10,000 הצטרפו למבצע, רובם לקוחות 012 מובייל ופרטנר

חיים רומנו / צילום: תמר מצפי
חיים רומנו / צילום: תמר מצפי

חברת 012 מובייל עצרה את המבצע האגרסיבי שלה לאחר יומיים בלבד. החברה הודיעה ביום ראשון על השקת מבצע לחבילת סלולר תמורת 39 שקל לחודש לכל החיים, הכוללת שיחות, הודעות SMS ו-3 גיגה גלישה. אתמול (ב'), כעבור יומיים בלבד, עצרה החברה את המבצע לאחר שהצטרפו אליו הרבה יותר מ-10,000 איש - רובם לקוחות 012 מובייל ופרטנר.

יחד עם זאת, לפי הערכות בשוק, העצירה של המבצע קשורה גם לכך שמניית פרטנר, כמו גם של שאר חברות התקשורת, נפלה בבורסה, ובחברה חששו לקריסה נוספת במניה שתבוא גם משאר מבצעי הרצפה בשוק הסלולר.

בהודעה לעיתונות שפרסמה 012 מובייל עם השקת המבצע, היא הודיעה כי המבצע יופסק אחרי 10,000 המצטרפים הראשונים או עד 16 בינואר, המוקדם מביניהם.

בפועל, כמות המצטרפים כבר אחרי יום הגיעה ל-10,000 לקוחות, והחברה החליטה להאריך את המבצע בעוד יום אחד, ולכן גייסה עוד כמה אלפי לקוחות, כאשר חלק גדול מהלקוחות גם הצטרפו לתוכנית הכוללת 5 ג'יגה תמורת 49 שקל לחודש.

המבצע מוגדר אמנם "לכל החיים", אך הוא מוגבל ל-25 שנה, והוא כולל גם את הזכות של החברה לעדכן את המחיר בהתאם לעליית המדד.