ורייזון שוקלת לרכוש את AOL

ורייזון פנתה ל-AOL בנוגע לרכישה אפשרית או מיזם משותף, במטרה להרחיב את ההיצע של ורייזון בתחום הווידיאו למכשירים ניידים ■ לא נמסרה הצעה רשמית, ושום הסכם אינו עומד להיחתם בין הצדדים נכון לעכשיו

המשרדים של ורייזון בניו-יורק / צילום: רויטרס
המשרדים של ורייזון בניו-יורק / צילום: רויטרס

חברת ורייזון פנתה ל-AOL (אמריקה אונליין) בנוגע לרכישה אפשרית או מיזם משותף, במטרה להרחיב את ההיצע של ורייזון בתחום הווידיאו למכשירים ניידים, כך אמרו אנשים המקורבים לנושא.

ורייזון לא מסרה ל-AOL הצעה רשמית, ושום הסכם אינו עומד להיחתם בין הצדדים, כך מסרו אותם מקורות, שביקשו שלא להזדהות.

ורייזון מתעניינת בעיקר בטכנולוגיית הפרסום של AOL בתוכניות - טכנולוגיה שאותה ניתן יהיה להצמיד למוצר עתידי בתחום הווידאו המקוון. אם ורייזון תשתלט על AOL, היא תזכה גם בנכסים אינטרנטיים כמו האתר האפינגטון פוסט .

שווי השוק של אמריקה אונליין עמד אתמול בתום יום המסחר על 3.5 מיליארד דולר ועלה בכ-13% לאחר תום המסחר הרגיל בניו יורק. שווי השוק של ורייזון עומד על כ-193 מיליארד דולר. דוברים מטעם ורייזון ו-AOL סירבו להגיב לידיעה.

שנים ספורות לאחר שהשידוך בין AOL לטיים וורנר כשל, הפך מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג, את פורטל האינטרנט לחברה אחרת. מיזם משותף עם ורייזון יאפשר לוורייזון להתמקד בטכנולוגיית הפרסום בשעה שהחברה מנסה להתמחות בשלושה תחומים - תוכן מקוון, סרטונים במכשירים ניידים ופרסום, כך אמר אחד המקורות.