הפועל ת"א נגד מינוי דני נוימן לבורר בהתאחדות לכדורגל

היועמ"ש של מועדון הכדורגל, עמית פינס, מזכיר כי נוימן התבטא בחומרה נגד אוהדי הקבוצה ("הייתי עושה להם טרנספר"), ומטיל ספק בכישוריו המשפטיים

דני נוימן / צלם: שלומי יוסף
דני נוימן / צלם: שלומי יוסף

היועץ המשפטי של מועדון הכדורגל הפועל ת"א, עמית פינס, שלח הבוקר (ב') מכתב להתאחדות לכדורגל ולנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות, השופט בדימוס אורי גורן, בו הביע את התנגדות המועדון לכוונה למנות את דני נוימן, לשעבר פרשן הכדורגל של ערוץ 1 - כבורר מטעם בית הדין של ההתאחדות.

במכתב, שנשלח על דעתה של הנהלת הקבוצה בראשות חיים רמון, מסביר פינס כי בשל התבטאויותיו של נוימן כנגד אוהדי הפועל ת"א וערביי ישראל ("הייתי עושה טרנספר לאוהדי הפועל ביחד עם ערביי ישראל"; "אני שונא את אוהדי הפועל ת"א"), מינויו כבורר אינו ראוי ואינו מתקבל על הדעת.

בנוסף, מעלה הפועל ת"א תמיהה לגביי הוותק, המוניטין והכישורים של נוימן כעורך דין או משפטן, זאת לאור העובדה שהוא שימש כפרשן טלוויזיה בשנים האחרונות.

במכתבו דורש פינס לפרט על בסיס אילו כישורים נבחר מר נוימן ומה היו המניעים והשיקולים ביסוד בחירתו: "המינוי של מר נוימן הוא לדעתי ביטוי מובהק לכך כי לא כישורים משפטיים ו/או יכולת מקצועית הם העומדים בהכרח ביסוד המינוי, אלא שיקולים אחרים, עלומים, שטבעם אינם ברור בכלל".

המכתב המלא ששלח עמית פינס לאורי גורן