מגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד" הופך לפסטיבל

הפסטיבל, שייערך בתחילת פברואר בעיר נאשוויל בירת טנסי, יכלול שורה של הופעות בחינם של מוזיקאים מקומיים ופעילויות סביב הסצנה הקולינרית של העיר

דוגמנית של Sports Ilustrated / צילום: רויטרס
דוגמנית של Sports Ilustrated / צילום: רויטרס

המגזין "ספורטס אילוסטרייטד" יקדם השנה את גיליון בגדי הים בעזרת פסטיבל מיוחד שיימשך יומיים בעיר נאשוויל, בירת טנסי.

האירוע, שימותג תחת השם "Swimville Fan Festival", הוא ניסיון ראשון של אנשי המגזין למתוח את המותג סביב גיליון בגדי הים לעולם הפיזי. המטרה העיקרית היא להגיע לקהל הצרכנים באופן ישיר, ולתת למפרסמים אפשרויות נוספות לקדם את הקמפיינים שלהם.

נותן החסות המרכזי של הפסטיבל, שייערך בתחילת פברואר, הוא מרכז האירועים של נאשוויל, ולדברי אנשי המגזין, ישנם מפרסמים נוספים שחתמו על חוזי חסות שונים.

פסטיבלים ואירועים שונים של גופי מדיה הם תופעה שהולכת וגוברת בשנים האחרונות. המוטיבציה העיקרית של גופי המדיה היא ליצור אירועים שיווקיים אשר מפצים על הירידה במכירות המגזינים ובמחירי הפרסום.

בין היתר אורגנו אירועים על-ידי "קוסמופוליטן", "ואניטי פייר" ו"אסקווייר". מגזינים אחרים העמיקו את מעורבותם בפסטיבלים קיימים, והם מהווים שותפי תוכן וחסות.

הפסטיבל של "ספורטס אילוסטרייטד" יכלול שורה של הופעות בחינם של מוזיקאים מקומיים ופעילויות סביב הסצנה הקולינרית של העיר. בנוסף, דוגמניות אשר מצולמות במגזין צפויות להיות נוכחות באירועים המרכזיים.

האירוע של השנה הוא שדרוג של כנס אינטימי יותר, שנערך בשנה שעברה סביב השקת המגזין. האירוע של שנה שעברה כלל מסיבה במיאמי, אשר הצלחתה היוותה את ההשראה לפסטיבל השנה.

מגזין בגדי הים הוא אחד המותגים הבולטים של "ספורטס אילוסטרייטד", והוא מהווה שיא מכירות שנתי, הן מבחינת מספר העותקים שנמכר והן מבחינת מספר עמודי הפרסום במגזין. הגיליון של 2015 ייצא לאור ב-9 בפברואר.