צפו: דגמי מכוניות חדשים בארץ במחירים אטרקטיבים

מהפכת היבוא המקביל נמשכת: קבלו הצצה לכמה דגמי רכב חדשים לחלוטין שינחתו בקרוב בישראל ויוצעו במחירים מפתים

הייבוא המקביל בשוק הרכב עדיין עושה צעדים ראשונים בארץ אבל המבחר הולך ומתרחב בהדרגה.

חברת אלבר, למשל, תתחיל לשווק בחודשים הקרובים שני דגמי מפתח אמריקניים חדשים, שעד כה לא שווקו בישראל בייבוא מקביל. הראשון הוא המיניוואן הגדול "אודיסי" של הונדה, שיצטרף לטויוטה סיינה שכבר משווקת בישראל. האודיסי החדש הוא מיניוואן "פול סייז" באורך של יותר מ-5 מטרים, שמיועד להסעת שבעה עד שמונה נוסעים בהתאם לתצורת המושבים. הרכב מצויד במנוע V6 בריא ובתיבה אוטומטית מתקדמת ויש לו שלל מערכות הייט מדור אחרון, כולל אפילו אופציה לשואב אבק מובנה, שמותקן בחלקו האחורי של הרכב.

במקביל תגיע אלינו גם לקסוס ES החדשה, האחות היוקרתית של טויוטה קאמרי, שנמכרת בארצות הברית בלבד. המכונית חולת עם הקאמרי רכיבים רבים אך היא נראית מפוארת ואלגנטית יותר ומצוידת בתא נוסעים מפואר במיוחד. תגיע אלינו היא תגיע בצורה היברידית עם מערכת הנעה זהה לזו של קאמרי הייבריד, שמשווקת בישראל. פירוש הדבר שהיא תיהנה מהטבת המס המלאה על רכב היברידי ותוצע במחיר אטרקטיבי, ייתכן שפחות מ-300 אלף שקל.

כמו כן, מלחמת המחירים בפלחים הזולים של ענף הרכב ממשיכה במלוא העוז. הפעם מצטרפת לחגיגה פיאט, שחתכה את מחיר דגם ה-500 הבסיסי אל מתחת ל-70 אלף שלים. מדובר בדגם ידני עם מנוע 1.2 ליטר בהספק 69 כ"ס ורמת אבזור די מכובדת, שכוללת מערכת קול מקורית, 7 כריות אוויר, מחשב דרך ועוד. מדובר בהוזלה של 14 אלף שקל מהמחיר הקודם.