היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת של חברת ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות שתי יונים בגן ציבורי כשהן מוצאות מכשיר סלולרי ומנסות לחייג לבעליו. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.1%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הפנים, באמצעות לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית). בפרסומת, אשר מעודדת את הרישום בפנקס הבוחרים לקראת בחירות 2015, נראה צב (המדובב באמצעות דב נבון) מתקשר למודיעין הבחירות. שיעורי הזכירות של הפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%.

מספר גבוה של פרסומות

קמפיין זה הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה של כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה גם הוא של לשכת הפרסום המרכזית, עבור הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עם סך השקעה גבוה יותר, שעמד על כ-1.5 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 503 (לעומת 483 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-39.6 מיליון דולר (לעומת כ-39.1 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות