ההימורים הכי מטורפים בסופרבול

מה יהיה צבע השיער של קייטי פרי בהופעת המחצית, כמה פעמים יראו בטלוויזיה את אשתו של טום בריידי, באיזו קבוצה יתמוך פומבית הנשיא אובמה, מה יהיה צבע הקפוצ'ון של מאמן הפטריוטס

קייטי פרי / צילום: רויטרס

טירוף הסופרבול חצה כבר מזמן את כל הגבולות האפשריים בארה"ב: מברייק פרסומות של 30 שניות שנמכר עבור 4.5 מיליון דולר, ועד שיאי צפייה שנשברים שנה אחרי שנה.

עוד מקום שמאפשר לאמריקאים להשתולל הם בתי ההימורים שפותחים ליינים מאוד יצירתיים על האירועים סביב המשחק. באתר האינטרנט של NBC נתנו דוגמאות לכמה מההימורים הפרועים ביותר לקראת ההתמודדות בין סיאטל סיהוקס לניו אינגלנד פטריוטס, שתיערך ב-1 בפברואר בגלנדייל, אריזונה. הנה כמ מהאפשרויות:

כמה זמן ייקח לאידינה מנזל לשיר את ההמנון בתחילת המשחק? האפשרויות: יותר או פחות מ-2:01 דקות (מה לקחת בחשבון: בשנה שעברה לקח לזמרת האופרה רנה פלמינג 1:54 דקות בלבד, אבל לפני שנתיים אלישיה קיז עשתה את זה ב-2:35 דקות).

מה יהיה צבע השיער של הזמרת קייטי פרי כשתתחיל את הופעת המחצית? האפשרויות: שחור/חום, כחול/ירוק, ורוד/אדום, בלונדיני, סגול (לקחת בחשבון: הצבע הטבעי של השיער שלה הוא בלונדיני, אבל בדרך כלל היא שרה עם שיער שחור).

כמה פעמים תראה הטלוויזיה במהלך המשחק את הדוגמנית ג'יזל, אשתו של טום בריידי? האפשרויות: 1.5 פעמים ומעלה, 1.5 פעמים ומטה (לקחת בחשבון: הדוגמנית שנישאה לקוורטרבק של הפטריוטס ב-2009, עוד לא הצליחה מאז לראות את בעלה מביא הביתה את התואר).

האם מרשן לינץ' יחגוג טאצ'דאון עם אצבע משולשת? אפשרויות: כן, לא (לקחת בחשבון: התנועה המגונה שבה חוגג כוכב הסיהוקס את הטצ'דאונים שלו עלתה לו העונה במספר הזדמנויות בקנסות של עשרות אלפי דולרים).

מה יהיה גבוה יותר? האפשרויות: כמות היארדים שיזרוק ראסל ווילסון, או מחיר הבנזין (בסנטים) הממוצע ביום המשחק בארה"ב (לקחת בחשבון: הקוורטרבק של הסיהוקס זורק בממוצע 217 יארד במשחק בעונה הסדירה, ומחיר הבנזין בסוף השבוע האחרון עומד על 204 סנט לגאלון).

במי יבחר הנשיא ברק אובמה לנצח במשחק? האפשרויות: סיהוקס, פטריוטס (לקחת בחשבון: הנשיא אובמה שלוקח הימור פומבי לקראת המשחק על זהות המנצחת, בתקופה הזאת בשנה שעברה החליט שלא להמר כל המנצחת בנימוק ששתי הקבוצות די שוות בכוחות.

מה יהיה צבע הקפוצ'ון שילבש ביל בליצ'יק? האפשרויות: אפור, כחול, אדום (לקחת בחשבון: מאמן הפטריוטס לבש במשחק ההעפלה לסופרבול קפוצ'ון כחול, ובמהלך כל העונה האחרונה הוא לבש 13 פעמים קפוצ'ון כחול ורק חמש פעמים קפוצ'ון אפור...).

כמה פעמים תוזכר במהלך המשחק על-ידי שדרי הטלוויזיה סוגיית 'הכדורים הלא מנופחים'? האפשרויות: יותר משלוש, פחות משלוש (לקחת בחשבון: הליגה פתחה בחקירה אחרי שבמשחק העלייה לספורבול התברר שהפטריוטס השתמשו בכדורים עם כמות אוויר נמוכה במשחק מול אינדיאנפוליס קולטס).