חנוך דאום ישדר ברדיו האזורי - עם גילוי נאות תחילה

העיתונאי, המקורב לרה"מ נתניהו, ישדר לפני הבחירות את תוכנית הבוקר ברדיו ת"א

חנוך דאום / צלם בן יוסטר
חנוך דאום / צלם בן יוסטר

העיתונאי והסופר חנוך דאום ישדר מדי בוקר תוכנית אישית אקטואלית שתשודר מרדיו תל-אביב 102FM גם לתחנות רדיו דרום ורדיו גלי ישראל, המשדר אל האוכלוסייה היהודית ביהודה ושומרון.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", דאום יחליף ברצועה את שרון גל שמצטרף למערכת הפוליטית. כעת מתברר, כי ברדיו תל-אביב משנים את פורמט התוכנית שיותאם לדמותו של דאום. דאום נחשב לאחד מאנשי התקשורת המבוקשים, ובתקופה האחרונה ניהל מגעים גם עם גלי צה"ל.

דעות ידועות

בערוץ 10 מוביל דאום את התוכנית "המתנחל" ומשתתף כחבר פאנל בתוכנית "המטה".

דעותיו הפוליטיות של דאום, אשר כותב טור אישי ב"ידיעות אחרונות", ידועות, והוא נחשב למקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו שרה, ולא אחת הביע את תמיכתו האידיאולוגית בראש הממשלה. באחרונה אף השתתף בתשדיר של "הבית היהודי" שבו הוצג ינון מגל כחבר ברשימה.

לדברי מנכ"ל התחנה, אבי משולם, בכל בוקר ישולב בתוכנית גילוי נאות בלשון הזו: "מגיש התוכנית מתגורר בהתנחלות, סוגד למשפחת נתניהו, כותב ב'ידיעות אחרונות', חבר של אחמד טיבי, מקופח סידרתי ונמנה עם חוגי הימין הסהרורי".

התוכנית, "חנוך בבוקר", תשודר מדי בוקר בשעת השיא של ההאזנה בשעה 7:00, והיא מוגדרת על-ידי התחנה כ"תוכנית אקטואליה אישית, ביקורתית ומשעשעת, המביטה בצורה שונה על סדר היום החדשותי של ישראל ומציעה זווית התייחסות חדשה וייחודית למאזינים".

"אין כוונה להסתיר"

לדברי משולם, "נטייתו הפוליטית של דאום ידועה ואין כוונה להסתיר זאת. בשנים האחרונות השתנה האופן שבו צורכים הישראלים אקטואליה ומתעדכנים בחדשות. בעזרתו של דאום נביא את השינוי הזה גם אל הבוקר של הרדיו הישראלי ונייצר שטף חדשותי מהיר ומגוון, שמעצב מחדש הבנת עיקר וטפל וחף מכל קיבעון מחשבתי-תקשורתי".