מניית היום: שת"פ עם ענקית אמריקאית - ומזנקת 10%

אינסוליין חתמה על מזכרת הבנות עם ענקית הפארמה והציוד הרפואי האמריקאית ג'ונסון אנד ג'ונסון לשיתוף פעולה ברוסיה ובחבר המדינות

מייק נץ / צילום: אינסוליין
מייק נץ / צילום: אינסוליין

מניית אינסוליין מרכזת היום (ה') עניין רב לאחר שדיווחה כי חתמה על מזכרת הבנות עם ענקית הפארמה והציוד הרפואי האמריקאית ג'ונסון אנד ג'ונסון לשיתוף פעולה ברוסיה ובחבר המדינות.

על פי מזכר ההבנות, אינסוליין וג'ונסון ישתפו פעולה באופן מיידי להשגת אישור רגולטורי לשיווק ה-InsuPad כאשר ג'ונסון תנהל את תהליכי הרישום מול הרשויות השונות. לאחר קבלת אישור לשיווק ינהלו הצדדים משא ומתן על הסכם הפצה סופי ומחייב ביחס לכל אחת מהטריטוריות, בהן ג'ונסון תהיה מפיץ בלעדי. בנוסף לרוסיה, ההסכם יכלול גם את אוקראינה ומדינות חבר העמים לשעבר, בלארוס, ארמניה, אזרבייג'ן, גיאורגיה, קזחסטן, קירגיזסטן, מולדובה, טג'יקיסטן, טורמניסטן ואוזבקיסטן. תהליך הרישום עשוי לקחת כשנה.

מנכ"ל החברה מייק נץ ציין: "אינסוליין ממשיכה להרחיב את השווקים אליהם פונים מוצרי החברה לאור אסטרטגיית המסחור הגלובלית. אנו מרוצים מהמשך שיתוף הפעולה עם ג'ונסון אנד ג'ונסון אשר מדגיש הן את הבעת האמון ממובילה עולמית בתחום הסוכרת, והן את שביעות הרצון מהפעילות המשותפת עד כה בגרמניה. חשוב להדגיש כי השוק הרוסי הינו שוק גדול ומשמעותי עבור אינסוליין ושיתוף הפעולה יכלול תכנון, ניהול ומימוש אסטרטגיית חדירה".