טושיבה מחסלת את תחום הטלוויזיות בארה"ב

המותג טושיבה עדיין יימכר בארה"ב, אבל מי שתעמוד מאחוריו היא היצרנית הטיוואנית - Compal ■ בחודש ספטמבר טושיבה הודיעה שתפסיק למכור לפטופים לקהל הצרכנים הפרטי ותתמקד רק בקהל העסקי בחלק מהמדינות בהן היא פעילה

טושיבה לא מרוצה מעסקי הטלוויזיות שלה בארה"ב, בסוף השבוע נודע שהחברה היפנית יוצאת לחלוטין מהתחום בצפון אמריקה. המותג טושיבה עדיין יימכר בארה"ב, אבל מי שתעמוד מאחוריו היא היצרנית הטיוואנית - Compal, שתחל למכור את הטלוויזיה מתוצרתה כבר בחודש מארס הקרוב.

טושיבה היא לא החברה היחידה שלא תייצר את הטלוויזיות תחת המותג שלה. בשנת 2012 העבירה פיליפס את ייצור הטלוויזיות שלה לחברת TP Vision, מכיוון שהחברה ההולנדית החליטה שהיא מעוניינת להתמקד בתחומי הרפואה וההיגיינה ופחות בתחום האלקטרוניקה הבידורית.

המהלך בתחום הטלוויזיות של טושיבה מגיע, לאחר שבחודש ספטמבר בישרה החברה היפנית שהיא מפסיקה לשווק לפטופים לקהל הצרכנים הפרטי (B2C) בחלק מהמדינות בה היא פעילה, כאשר היא תתמקד רק בקהל העסקי (B2B). המהלך הזה בא להקטין את מספר בסיסי המכירות ברחבי העולם מ 32 ל-13. בטושיבה ישראל מכחישים את הפסקת פעילות הלפטופים בישראל.