תוצאות טובות בניסוי הקליני של פלוריסטם בפגיעות שרירים

מניית פלוריסטם זינקה בשבוע שעבר בעשרות אחוזים, בין היתר בשל המלצה אוהדת במיוחד ■ אתמול צנחה בכ-10%

פלוריסטם מדווחת היום (ב') על תוצאות יעילות נוספות בניסוי הקליני שלב I/II בפגיעות שרירים אשר נגרמו במהלך ניתוח להחלפת מפרק ירך. כמו כן, החברה מדווחת על תוצאות בטיחות טובות בתום 12 חודשי מעקב אחר המטופלים.

עם ניתוח התוצאות, התגלה ממצא חדש שלפיו הזרקת תאי ה-PLX הביאה לשיפור מובהק סטטיסטית של עד פי 40 בתפקוד השריר הנגדי (אשר לא נותח), לעומת הפלסבו. ממצא זה מחזק את ההשערה של פלוריסטם, הנסמכת על תוצאות שהתקבלו ממחקרים נוספים, לפיהן להזרקה מקומית של תאי ה-PLX ישנה השפעה מערכתית חיובית על מצבו של החולה. הממצא החדש פותח עבור פלוריסטם אופקים ליישומים חדשים.

מנכ"ל החברה זמי אברמן ציין כי "אנו שמחים מאוד על השיפור המובהק סטטיסטית במבחן היעילות העיקרי של הניסוי וכן על הנתון המפתיע שלפיו לתאים שלנו יש השפעה מטיבה באופן משמעותי גם על השריר ברגל הנגדית. למרות שנחוץ מחקר נוסף, הרי שהנתון החדש תומך בממצאים ממחקרים קודמים מהם למדנו שלהזרקה מקומית של תאי גזע מהשלייה יכולה להיות השפעה מערכתית. על סמך הניסוי הנוכחי בכוונתנו להמשיך ולפתח את המוצר PLX-PAD למגוון שימושים אורתופדיים ובכלל זה פגיעות טראומתיות בשריר, פציעות ספורט, הידלדלות שרירים ושיקום".

מניית פלוריסטם זינקה בשבוע שעבר בעשרות אחוזים, בין היתר בשל המלצה אוהדת במיוחד. אתמול צנחה בכ-10%.